Zymh Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Hehe, har tenkt tanken selv Har veldig lyst på turbo fremfor ESS kompressor, siden jeg er den typen som liker litt antilag og flamespittin osv. Føler jeg ikke har vokst ifra det Aner selvsagt ikke om det er bra kombinasjon på M52B28 og turbo, tanken på vanos osv. vet må ha sterkere toppakning og ARP bolter osv. Dette er nok ute av min "league" fortsatt, siden jeg ikke kan så mye om dette og akkurat nå, har jeg ikke penger til dette
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Er i grunn glad i begge, men har en ekstra liten ting for turbo ja Vanosen kan blindes, men har hørt at M52 ikke er så glad i trykk selv om det sies at det er en greit sterk motor. Og ting koster visst penger ja
Zymh Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Er i grunn glad i begge, men har en ekstra liten ting for turbo ja Vanosen kan blindes, men har hørt at M52 ikke er så glad i trykk selv om det sies at det er en greit sterk motor. Og ting koster visst penger ja Jeg selv er glad i begge, men turbo er fortsatt litt sånn "et ekstra" for meg Jeg har lest litt på denne tråden: http://bimmers.no/topic/686529-nyttig-info-ang-turbokonvertering-bmw-motorer-side-1/ Mye nytting informasjon, det som er dumt, det ikke står nøyaktig til M52B28 (altså med vanos), men mye nytting informasjon og mye kan man gjøre allikevel Er dyrt å drive på med turbo og skal lade passe nok som at man blir fornøyd. Må nok la den drømmen være som en drøm foreløping APedersen reagerte på dette 1
Zymh Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Skal første omgang få på M50B25 innsuget og originalt luftfilterboksen og kjøre med det en stund
Freakshow Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Orginal luft filter boks med kn filter ja? Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Orginal luft filter boks med kn filter ja? Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Akkurat nå har jeg K&N filter uten den org.luftfilterboksen.Jeg tenkte jeg skulle sette tilbake orginal luftfilterboksen med vanlig filter.K&N innsats filtere er jo bare tull og "oljete" holdte jeg på å si.Vil være sikker å få kaldluft og få mest mulig hester ut med M50B25 innsuget
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Vil da tru du får godt med kn innsats filter i orginal boksen Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Ny video med supersport eksos.Lik, del og kommenter APedersen, Sondre92, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
Zymh Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Hva syntes du om lyden fra seksern med supersport potta? Jeg selv ble meget fornøyd Video er par post overfor
APedersen Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Ble tøft, skjønner du er fornøyd Zymh reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 25, 2014 Skrevet Mars 25, 2014 Jeg må bare spørre, har du kobla til us model eller har du til pc og justert? Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Jeg må bare spørre, har du kobla til us model eller har du til pc og justert? Sent from my iPhone using Tapatalk Får ikke gjort dette via PC siden jeg har gamle type LCM. Jeg kan ordne det på 01 og oppover. Må registere dette programmet, så kanskje jeg kjøper eller finner en gratis versjon av den .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå