Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, har tenkt tanken selv :P

Har veldig lyst på turbo fremfor ESS kompressor, siden jeg er den typen som liker litt antilag og flamespittin osv. Føler jeg ikke har vokst ifra det :)

Aner selvsagt ikke om det er bra kombinasjon på M52B28 og turbo, tanken på vanos osv. vet må ha sterkere toppakning og ARP bolter osv.

Dette er nok ute av min "league" fortsatt, siden jeg ikke kan så mye om dette og akkurat nå, har jeg ikke penger til dette :D

Skrevet

Er i grunn glad i begge, men har en ekstra liten ting for turbo ja ;) Vanosen kan blindes, men har hørt at M52 ikke er så glad i trykk selv om det sies at det er en greit sterk motor. Og ting koster visst penger ja :P

Skrevet

Er i grunn glad i begge, men har en ekstra liten ting for turbo ja ;) Vanosen kan blindes, men har hørt at M52 ikke er så glad i trykk selv om det sies at det er en greit sterk motor. Og ting koster visst penger ja :P

Jeg selv er glad i begge, men turbo er fortsatt litt sånn "et ekstra" for meg :D

Jeg har lest litt på denne tråden: http://bimmers.no/topic/686529-nyttig-info-ang-turbokonvertering-bmw-motorer-side-1/

Mye nytting informasjon, det som er dumt, det ikke står nøyaktig til M52B28 (altså med vanos), men mye nytting informasjon og mye kan man gjøre allikevel :)

Er dyrt å drive på med turbo og skal lade passe nok som at man blir fornøyd. Må nok la den drømmen være som en drøm foreløping :P

Skrevet

Skal første omgang få på M50B25 innsuget og originalt luftfilterboksen og kjøre med det en stund :)

Skrevet

Akkurat nå har jeg K&N filter uten den org.luftfilterboksen.
Jeg tenkte jeg skulle sette tilbake orginal luftfilterboksen med vanlig filter.
K&N innsats filtere er jo bare tull og "oljete" holdte jeg på å si.

Vil være sikker å få kaldluft og få mest mulig hester ut med M50B25 innsuget :)

Skrevet

Hva syntes du om lyden fra seksern med supersport potta?

Jeg selv ble meget fornøyd :)

Video er par post overfor :)

Skrevet

Jeg må bare spørre, har du kobla til us model eller har du til pc og justert? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Får ikke gjort dette via PC siden jeg har gamle type LCM. Jeg kan ordne det på 01 og oppover. Må registere dette programmet, så kanskje jeg kjøper eller finner en gratis versjon av den .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...