Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Nydelig bil Stor forskjell mellom nå og bildene på førstesiden sammen med Skropelen til Jonathan Hehe indeed. Meget stor forskjell og er fortsatt ikke i mål. W00t, Kjenner du Jonathan??
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 (endret) ja har hørt mye rart jeg også! men hørt jævlig mye positivt! går jo ann å høre om man får med en vis garanti på jobben begynner de å bli dårlige altså? Mhm, Vis Rani er 100% fornøyd, og anbefaler, er jo det ekstremt positivt! Ja, de v.side bak begynner å bli dårlige, huff, så kjedelig når jeg ser dette. Må ordnes!!! Endret April 2, 2015 av Zymh Freakshow reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Hehe indeed. Meget stor forskjell og er fortsatt ikke i mål. W00t, Kjenner du Jonathan?? Kjenner og kjenner.. Har aldri møtt han personlig, men har vel "kjent" han et par år. (Vet det ga veldig lite mening)
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Kjenner og kjenner.. Har aldri møtt han personlig, men har vel "kjent" han et par år. (Vet det ga veldig lite mening) Hehe skjønner hva du mener
Daniel. Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Hehe skjønner hva du mener Var vel noe spill relaterte greier jeg ble kjent med han nå når jeg tenker over det.. Både han og Knut
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Var vel noe spill relaterte greier jeg ble kjent med han nå når jeg tenker over det.. Både han og Knut Se der ja, kjenner han også Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Se der ja, kjenner han også Hehe, har fått med meg det
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Ting som skal gjøres før bimmern tas ut i April: Veivhusventilasjon. ALT skal byttes. Knirkeforing bak (begge sider)2x Casterstag (øvre bærearm | begge sider) Oljeskift: Castrol Edge 1x luftfilter (montere org luftfilterboks)1x oljefilter Bytte coupefilterNytt batteriStøtfangerfeste foran.Støtfangerfeste bakNye bakdekk. Falken 235-35-18Gjøre rent alt dritt under motoren og shine opp. div ting som skal gjøres løpet av mai-juni.Shadowline (wrap eller kjøpe lister) 1x A/C beltestrammer 2x ny tåkelys cover 2x vindusspyler Lakkere caliper sølv eller sort (shine de opp)Ting som jeg vil få gjort løpet av sommern:Bygge subkassetrekke nye kabler til frontkomponente (under bunnmatta osv)M50B25 innsugskitShortshiftBytte girkasseolja + diffoljaDEFA alarm (kun for fjernstyrt sentrallås)Pusse opp felgene Sist men ikke minst hellakkeringa.
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Skal du ha samme farge eller noe nytt da? Selvsagt, elsker fargen! Daniel. reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 angående vindus spylere så kanskje se om du får montert fra 1 serie eller e60, da får du mye mere spredning på strålen! og kanskje bytte ut pumpa med høytryks pumpe, da får du skikkelig spreding på ruta!
Zymh Skrevet April 3, 2015 Forfatter Skrevet April 3, 2015 angående vindus spylere så kanskje se om du får montert fra 1 serie eller e60, da får du mye mere spredning på strålen! og kanskje bytte ut pumpa med høytryks pumpe, da får du skikkelig spreding på ruta! Det har jeg faktisk hørt at E60 spylere fungerer utmerket. Viste ikke at jeg kunne bruke 1-serie og Kanskje jeg skal prøve
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Gjør det [emoji106] pg gi meg tilbake melding [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
sh0xx Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Bytta til e60 dyser på min, å du må ha sterke pumpe for å få den ordentlige spredninga , men funker bedre enn orginale E39 uansett
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 hvordan pumpe tenkte du og bruke sh0xx? kanskje samme pumpe som er til lyktene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå