Jimxd Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 begynner å bli greit nå :)Fått inn USB i stedet for sigarett-tenner og ipod dockinga er på plass. Er ganske ferdig inni bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Den ser veldig fin ut er du fornøyd med dynavin og ble lyden bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja er sånn tålig fornøyd. Ikke verdt 8000 kr ihvertfall, men fornøyd , ja:P Lyden ble mye bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja er sånn tålig fornøyd. Ikke verdt 8000 kr ihvertfall, men fornøyd , ja:PLyden ble mye bedre ja. Hva er bra og dårlig? Byttet forsterker i dag til en blaupunkt pnp .. ble bedre lyd , synd det ikke var den orginaleforsterkeren som var gåen må nå bytte spiller forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Men en annen ting er at den svetter mye olje. Noe jeg ikke liker, men leser at m54 bruker mye olje. Folk anbefaler M54 at de er bra motorer, motorer som bruker olje er vell aldri bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Bra: Funksjonene, at det er mye forskjellig. Aux, ipod, telefon, video, gps( som ikke funker skikkelig, sikkert brukerfeil, men at det skal være så forbanna vanskelig å bare funke ut av boksen?). At den passer godt in i bilen, den ser bra ut. Dårlig: Som sagt GPS er et helvete. Skjermen er dårlig syns jeg(touch delen). Vanskelig å navigere i Android. Programmer lukker seg å jeg får de ikke til å virke i det hele tatt lenger. Mikrofonen skurrer som ett helvete på den. Overalt : mer dårlig erfaring enn positivt. Men gjort er gjort. Den fungerer utmerket på musikk og video . Noe som gjør at jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Da var det gjort en del service arbeid på bilen. Eller en del? Gjort alt som overhodet er mulig i følge serviceboka Byttet Toppdekselpakning, viskere, bensinfilter, kupe og kullfilter og en haug av annet jeg ikke kommer på. Følgende inspeksjoner ble gjort og stemplet: - Oljeservice med ny castrol edge olje og oljefilter. - Inspektion I & II ble gjort - Mikrofilter Fikk også tatt full air condition service med påfylling og alt som hører til der. Full tank med dyserens og rens av hele systemet Var på tia sa han som gjorde det. For olja som den kjørte på var ikke bra, og det så ikke ut i toppen der, så kjørte på en motorrens også. Kom ut så mye dritt når vi tømte den at jeg har aldri sett på maken. Så nå maler den som en pusunge etterpå Bilen hadde godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Noen som har en link til hvor de kjøper pærer/led til angel eyesan sine? Jeg følte for å ta fra hverandre lyktene og shine de opp med nye pærer i ringene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 så bra godt ting blir ordentlig gjort Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Årr sitter å lurer på hvilke felger jeg har lyst på til bilen :/ klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha 18 eller 19. Blir ikke 18 for smått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Personlig så synes jeg 18" er fint på E39, men jeg kommer til å gå over på 19" når jeg bytter. Det fyller litt mer ut føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er det jeg også føler. Men så ser jeg de felgene jeg har nå virker plutselig alt for svære. Greit de skal fylle ut men om bilen blir for høy så ser det litt dumt ut. Har 235/40/19 og 265/35/19. Går jeg lavere så blir det mer støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Arrr har fått shadowline tapen, men det er jo ett mareritt å ta på!!! Omg! Vurderer å bare kjøpe ett shadowline kit eller bare pusse de ned å lakke de svarte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Nei off se hvor billig og trist bilen ser ut nå da, få tilbake grillen! Ble bra med dyn. og resten ivending. Eller ahr du prikken over i en med m front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Ryggekamera bestilt! http://www.ebay.com/itm/CCD-HD-Rear-Vie ... 7128757%26 Sendte også avgårde søknad om ombygging til 530i, så får vente i spenning å se hva de sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå