Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for å holde baksetene slik de er nå. Dersom du synes det er helt krise, ta kontakt med Swisswax på dcn.no og hør med de ang. farge. Fult muligt å farge opp det grå på setene bak ! :) Men i mine øyne likte jeg faktisk farge kombinasjonen ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å holde baksetene slik de er nå. Dersom du synes det er helt krise, ta kontakt med Swisswax på dcn.no og hør med de ang. farge. Fult muligt å farge opp det grå på setene bak ! :) Men i mine øyne likte jeg faktisk farge kombinasjonen ! :D

Farge opp seter tror jeg ikke det blir :P Jeg likte svart/grå fargen på baksetene, hadde jeg bare hatt det foran også.

Men i første omgang vil jeg montere dørtrekkene, og få tak i 2 M5 nakkestøtter bak, er bare den i midten som er M5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil joa, samme farge som meg! Fargen får en fin dybde å glans med scholl ! Fikk lyst på E39 jeg også nå :s

Takk for det :) Du har jo montreal blau ja, nydelig farge! Skal handle inn 3-stegs scholl kitet og en hard pute :) Haha nei du må beholde E36'en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge opp seter tror jeg ikke det blir :P Jeg likte svart/grå fargen på baksetene, hadde jeg bare hatt det foran også.

Men i første omgang vil jeg montere dørtrekkene, og få tak i 2 M5 nakkestøtter bak, er bare den i midten som er M5 :P

Nei nei! Tenkte dersom du ville ha symmetri i greiene og ha helsvarte bakseter istedet for den farge kombinasjonen som er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har fått kjøpt inn Scholl polering og Swissvax lærpleie nå, så da skal bilen få litt stell :) Er flau, har ikke fått tatt bilder av interiøret enda men skal få gjort det!

Fikk med en kasett med knapper til varmeseter, og lurer på hvordan jeg skal koble opp dette? Noen som har peiling?

9wpuzhtivjjjgmhh9mu1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må få tak i er den lange kontakten på baksiden av panelet. Denne følger med i hovedledningsnettet og er ikke mulig å kjøpe løs. Det enkleste er nok å kjøpe single vri-bryter kontakter slik bilen din har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må få tak i er den lange kontakten på baksiden av panelet. Denne følger med i hovedledningsnettet og er ikke mulig å kjøpe løs. Det enkleste er nok å kjøpe single vri-bryter kontakter slik bilen din har.

Hmm okei, single vri-brytere, hva er dette og hvor kan jeg få kjøpt dette? Om det er mye arbeid vet jeg ikke om jeg faktisk gidd å koble opp, har elektriske skinnseter, og det er mer enn nok for meg 8)

Enda en ting jeg lurer på, jeg har ikke multifunksjonsratt i bilen, går det an å kjøpe M5 ratt å koble opp knapper og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, gleder meg til å følge med!

Hvilken farge er dette? Montrealblau?

Tusen takk :) Skal få slengt ut litt mer bilder, har kjøpt inn litt polering så skal korrigere lakken og fjerne endel swirls, RDS osv. :) Neste blir vel å få lakk på M5 bakfangeren, syns originalfangeren ikke er så mye fin :?

Som haybimmsen skrev så er dette farge Montrealblau 297, nydelig farge.

upcwxulvk6ezefpeyw00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har vært å handla deg ordentlige kvailtetsprodukter, og det liker jeg å se! :D

Når det gjelder bakfangeren, så synes jeg egentlig at den er pen, jeg bare hater at eksosen sitter gjemt bak.

Jeg ønsker å få 2x76 Eisenmann enderør, men å legge rørene under fangeren ser helt grusomt ut, og å skjære i fangeren er også relativt utelukket, så da er siste utvei å benytte samme løsning som alpina har gjort på sin versjon av E39. Men dette blir jo neppe noe problem for deg da du skal ha M-fanger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har vært å handla deg ordentlige kvailtetsprodukter, og det liker jeg å se! :D

Når det gjelder bakfangeren, så synes jeg egentlig at den er pen, jeg bare hater at eksosen sitter gjemt bak.

Jeg ønsker å få 2x76 Eisenmann enderør, men å legge rørene under fangeren ser helt grusomt ut, og å skjære i fangeren er også relativt utelukket, så da er siste utvei å benytte samme løsning som alpina har gjort på sin versjon av E39. Men dette blir jo neppe noe problem for deg da du skal ha M-fanger :P

Hehe ja, må være såpass :D

Ja, teit at eksosen er gjemt, ser så tomt ut bak uten eksosrørene som vises. Det blir nok bra med Alpina bakfangeren og Eisenmann 8) Jeg skal ha ny potte, fikk med et effektanlegg men røret som gikk ut fra potten var bare 2" :? Så blir Scorpion eksos på meg :)

Når det gjelder ratt:

http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=111

forskjellene mellom e46 og e39 burde ikke være store.

Siklet litt på bilen din når den låg for salg :wink: skjønner ikke at du byttet den i en e39 :lol:

Er kroken din skrudd fast?

Takk for linken ;) Ser at det er mye kødding med ledninger, og tror ikke jeg gidd det, jeg har verken navigasjon eller cruisekontroll så dvs. at 4 knapper blir ubrukelig på rattet :P

Har fått hørt det endel ganger nå :P Men jeg ville ha noe nyere med mer utstyr, var så lei av å ha en gammel E36 med lite utstyr. Men skal nok ha E36 igjen, så bare slapp av :lol:

Kroken var bare skrudd fast med noen bolter så har fjernet kun den, så litt bedre ut, men skal fjerne hele hengerfestet når jeg skal montere M5 fangeren.

Hva var i den veska du kjøpte? :)

Swissvax Leather Care Kit, har fått mye god omtale så måtte bare ha den.

Inneholder:

Swissvax Leahter Cleaner 250 ml

Swissvax Leather Milk 250 ml

Swissvax Lær Børste

"Elefant" Lærfett

Frotté håndkle

Påføringspute

Har ikke fått prøvd dette enda men flere jeg kjenner har sagt at dette hvite håndkle som fulgte med ble SVART etter rensing :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...