Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Hadde håpt på å se M3en jeg Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Visst spilleren ikke passer i det originale ramme oppsettet bak spillern, skjærte du bare bort det originale da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Visst spilleren ikke passer i det originale ramme oppsettet bak spillern, skjærte du bare bort det originale da eller ? Skrudde den bare ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hadde håpt på å se M3en jeg Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min Må skru for harde livet jeg da.... Blitt dritbra inni da! Virkelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Hadde håpt på å se M3en jeg Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min Må skru for harde livet jeg da.... Blitt dritbra inni da! Virkelig:-) Bare å sette i gang ja Takk for det Ja fornøyd med interiøret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hadde håpt på å se M3en jeg Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min høres bra ut. nei tar meg god tid med m3en, har hat start å alt er som det skal. men 9.mai er jo mitt i uken. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Eisenmann eksosen justert helt perfekt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Må fikse lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 LEKENT Eisenman er passelig mega gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Blei strøkent , mangler bare nye skilter og facelift baklykter så er rumpa på bilene din rimelig perfekt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Tusen takk for alle kommentarene Ja nye lykter står på listen! Men først av alt blir dekk, senk og lakk prioritert. Skal få lakkert diffuser i bilens farge, bagasjelokket, bakfangeren, og skiltplate foran. Kaanskje noen M5 speil også, får sjå. Gleder meg til sommeren Nye skilter må jeg ha. Må jeg ut til trafikkstasjonen for å bestille nye skilter? Eller går det an å ringe de? Vet jo at jeg må ut der for å levere inn gamle skiltene da. Men er stress å komme seg ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hva med å lakkere diffusor svart? er såååå kledelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Må lakke falsen på panseret åg, husker det var noen bobbler inni det. Gleder meg til å se den igjenn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Ja hele bilen skulle jo egentlig hatt seg et par strøk med lakk, masse steinsprut og faenskap Får se. Panseret er ikke fint i det hele tatt, men har desverre ikke råd til alt i denne omgang, får se utover høsten igjen. Diffuseren blir lakkert i montrealblå, og om den ikke skulle være kledelig så plastidipper jeg den svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå