Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde håpt på å se M3en jeg :( Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min :P

:shock::shock::shock:

Må skru for harde livet jeg da....

Blitt dritbra inni da! Virkelig:-)

Bare å sette i gang ja :mrgreen:

Takk for det :) Ja fornøyd med interiøret nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpt på å se M3en jeg :( Men E34 med RS og coilovers er tøft hehe. Det er 9.mai, jeg skal nok stille ut E39'en min :P

høres bra ut. nei tar meg god tid med m3en, har hat start å alt er som det skal.

men 9.mai er jo mitt i uken. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tusen takk for alle kommentarene :beer:

Ja nye lykter står på listen! Men først av alt blir dekk, senk og lakk prioritert. Skal få lakkert diffuser i bilens farge, bagasjelokket, bakfangeren, og skiltplate foran. Kaanskje noen M5 speil også, får sjå.

Gleder meg til sommeren :)

Nye skilter må jeg ha. Må jeg ut til trafikkstasjonen for å bestille nye skilter? Eller går det an å ringe de? Vet jo at jeg må ut der for å levere inn gamle skiltene da. Men er stress å komme seg ut der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele bilen skulle jo egentlig hatt seg et par strøk med lakk, masse steinsprut og faenskap :P Får se. Panseret er ikke fint i det hele tatt, men har desverre ikke råd til alt i denne omgang, får se utover høsten igjen.

Diffuseren blir lakkert i montrealblå, og om den ikke skulle være kledelig så plastidipper jeg den svart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...