Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Den skal fikses før salg såklart. Lite nytt, kjøpt litt smått, facelift nyrer, dekk til nye felgene, havnet på 235 og 265 dekk fra Federal. Ny lysmodul må også kjøpes. Har ikke rotet meg med å gjøre det enda.

E36 M3 er ikke dumt, bedre enn det familiecrapet du ruller rundt i nå :mrgreen: 3.2l original da? Du får hente den i Tyskland, en jeg kjenner har startet opp ett nytt firma som heter Koch Motor, importerer biler fra tyskland. Om jeg selger å kjøper E46 325ci så går jeg til han :) Utrolig grei kar! LasseEllingsen her på forumet fikk sin Z4 importert av han :)

Sikler litt på coilovers og til denne.. Dyyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at å kjøre forholdsvis ny bil er ganske OK.

Har lagt merke til at 3.0 går for under 150k og 3.2 går for nærmere 200k. Ikke ekstremt viktig at det er en 3.2 liter, men det er klart om jeg importerer så må det jo bli en 3.2. Når det er sagt så tror jeg ikke at jeg sparer noe i det hele tatt på å hente ifra Tyskland. Synes E36 M3 har tapt seg så mye i pris at det man betaler for en norskregget original M3 er det samme som det man betaler kun i toll. Mulig jeg tar feil der og det hadde jo vært gledelig. Hadde ikke vært feil med en original 3 liter til 120k.

Ambisiøst? ja, kanskje, men har sett flere originale 3 liter under 150k i det siste så det burde være oppnåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bilen ble stilt ut på Vårmønstringen i dag. Har fått gjort litt på bilen i det siste.

Det som er montert er FK coilovers, fått dekk på felger og montert de på, tatt en grundig polering av hele bilen. Meget fornøyd med hvordan bilen ser ut nå. Litt lakk og diverse småtjafs nå blir den ganske bra :) Bilen skal nok senkes ytterligere, venter til coiloversene siger litt.

2 stk dårlige mobilbilder heh.

wefexmhyv3i0aajgeoi3.jpg

zgzd7zfw7edlfjzqf2dr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ble stille en stund her nå? Hvordan går det med bilen? Kommet noe lengre med problemene du hadde? :)

PS: Noen som vet hvor jeg kan få tak i fint ratt uten Tiek, gjerne i carbon etc til en ikke så alt for dyr penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...