Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo :) Går bra med bilen, hadde jo et lite uhell med den natt til lørdag, forrige helg. En kjøleslange ble ødelagt og førte til at bilen kokte, så måtte få den kjørt hjem av Viking.. :P

1003658_10201495812856672_2115690301_n.jpg

Har fått kjøpt inn en helt ny lysmodul, som skal kodes fortløpende. I det siste har bilen fått ny frontrute, som den sårt trengte, tatt oljeskift samt oljefilter og senket den litt mer :)

Har M5 speil som ligger å venter på lakk..

Ellers har jeg bare vært ute å kjørt med bilen, digg å endelig kunne kjøre den selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

En liten update! Lenge siden sist, i det siste har jeg funnet ut at motoren min har gåen topp, har vel skiftet det meste foruten toppen på motoren nå. Fant ut at det var like greit/billigere å kjøpe meg en brukt motor istedenfor å overhale den jeg har.

Liten liste over det som har skjedd siden sist.

- Fått kodet lysmodul, så alt elektrisk er på stell igjen

- Byttet til LED i grøftelys og i parklys

- Montert Hella faceliftlamper bak

- Kjøpt ny motor, som skal sleppes nedi iløpet av denne måneden.

Lurer fælt på å bygge om til manuell på bilen og, men er veldig usikker på hva jeg må gjøre med elektronikken og hva jeg trenger av deler til bilen.. Vi får se hva som skjer!

post-51958-0-35398300-1383661916_thumb.j

post-51958-0-00296900-1383662020_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Artig at du tok deg tid å lese igjennom tråden, setter pris på det :D Ja den kommer seg hehe. L'en bakpå forsvant heldigvis i sommer  :beer:

Åå, sopass heldig du also! :-) 

Er det orginale Hella baklamper du har?  Har ikke noe erfaring med facelift lampene fra depo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke led pærer har du i grøft og AE? Pen bil:) Likte godt sommerhjulene!

Takk for det :-) Husker ikke akkurat hvilke LED som sitter i grøftelysene, men er veldig fint og sterkt lys! Om du skriver inn : hb4 led 30w på ebay.com finner du mye bra pærer :-) 

http://www.ebay.com/itm/2X-3W-Angel-Eyes-LED-7000K-fr-BMW-E39-E60-E61-E63-E64-E65-E66-E87-X5-Halo-Light-/111171553789?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19e25749fd&vxp=mtr Disse jeg har i AE, billige og fungerer perfekt! :-) Ja sommerhjulene er fine, ganske sjeldne! Eneste settet i Norge. 

Åå, sopass heldig du also! :smile:

Er det orginale Hella baklamper du har?  Har ikke noe erfaring med facelift lampene fra depo? 

Stemmer! :-) Er ekte Hella, det som ser best ut. Har en kompis som har de lyktene bak, og du ser med engang at det er depo. På Hella lyktene er det tynne fine LED striper, mens på depo er det bare et par LED på en rekke bortover, ser ikke så fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :smile: Husker ikke akkurat hvilke LED som sitter i grøftelysene, men er veldig fint og sterkt lys! Om du skriver inn : hb4 led 30w på ebay.com finner du mye bra pærer :smile:

http://www.ebay.com/itm/2X-3W-Angel-Eyes-LED-7000K-fr-BMW-E39-E60-E61-E63-E64-E65-E66-E87-X5-Halo-Light-/111171553789?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19e25749fd&vxp=mtr Disse jeg har i AE, billige og fungerer perfekt! :smile: Ja sommerhjulene er fine, ganske sjeldne! Eneste settet i Norge. 

Stemmer! :smile: Er ekte Hella, det som ser best ut. Har en kompis som har de lyktene bak, og du ser med engang at det er depo. På Hella lyktene er det tynne fine LED striper, mens på depo er det bare et par LED på en rekke bortover, ser ikke så fint ut.

Oki! :-) Blir nok hella med tiden da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...