Jokkke Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Okei.. Hva f...? Hvorfor passer ikke ORIGINALE Hella halogen-facelift lykter på bilen min?? Er noe air-condition greier som tar borti lykten, så får ikke satt den helt inn. Hva er greien? Må jeg finne fram dremelen.. Sett ovenfra Sett bakfra Og ett til nedi.. Vanskelig å se, men lykten tar altså borti denne stangen opp med svart skrukork på.. Hjelp mottas med TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 den sto virkelig mye i veien åå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bøy det røret litt mot motoren, veldig forsiktig. Pleier å passe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hadde samme problemet med min når eg skulle ettermontere facelift lykter. Bare ver forsiktig å gjør som Mikael-B seier. Prøv å bøy den på midten av røyret og oppover, mot motor. Ikkje fra midten og nedover. Den er svakest i skjøyten nederst. Mangen som har gått på en blemme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 For meg ser det ut til at du ikke har byttet festet i bunn også. Disse må også byttes da det er andre fester på faceliftlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Har ikke byttet til facelift-fester i bunn også. Hvor får jeg tak i dette? Skal prøve å bøye røret, får satse på at det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Fikk på lykten nå, bøyde forsiktig AC-røret. Men eneste pluggen til lys som passet overens var langlys så må få tak i plugger. Hvor får jeg tak i dette? Dere som har oppgradert til Hella lykter, hvor kjøpte dere dette? Maximillian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 GS Bildeler har både adapterkabler og nye lyktefester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Herlig, tusen takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ellers kan du bare lodde på egne kontakter om du har noen til overs, det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Tja det burde jo gå an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Når får du eksos og bakfanger på plass da? Har fått Canon EOS 1100D til bursdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Gratulerer med dagen du hadde, forresten EOS 1100D er rått, vi må ta noen bilder en dag Eksosen ble bestilt fra Schmiedmann via Eisenmann for ca. 3 uker siden, og det tar jo noen uker å lage anlegget (håndlaget) så vet ikke helt enda, blir vel noen uker med venting Bakfangeren blir utsatt og utsatt Men har ikke noe hastverk, men innen måneden er omme burde vel den være på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Det jeg lurer på, er hvor det blir av bilder av fronten din med nye lamper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Kan snappe noen dårlige iPod bilder når jeg kommer hjem Rævva kvalitet men.. Sitter og funderer på hvilke xenon kit som passer i grøftelys på M5 fangeren? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå