Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Okei.. Hva f...? Hvorfor passer ikke ORIGINALE Hella halogen-facelift lykter på bilen min?? Er noe air-condition greier som tar borti lykten, så får ikke satt den helt inn.

Hva er greien? Må jeg finne fram dremelen..

Sett ovenfra

22qzptxrv45dvj1peqyd.jpg

Sett bakfra

lqj6j11tet7tweok3118.jpg

Og ett til nedi..

uxpd509q3p16ff9tfov1.jpg

Vanskelig å se, men lykten tar altså borti denne stangen opp med svart skrukork på.. Hjelp mottas med TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet med min når eg skulle ettermontere facelift lykter. Bare ver forsiktig å gjør som Mikael-B seier.

Prøv å bøy den på midten av røyret og oppover, mot motor. Ikkje fra midten og nedover. Den er svakest i skjøyten nederst. Mangen som har gått på en blemme der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på lykten nå, bøyde forsiktig AC-røret.

Men eneste pluggen til lys som passet overens var langlys så må få tak i plugger.

Hvor får jeg tak i dette? Dere som har oppgradert til Hella lykter, hvor kjøpte dere dette?

Maximillian? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen du hadde, forresten :) EOS 1100D er rått, vi må ta noen bilder en dag :D

Eksosen ble bestilt fra Schmiedmann via Eisenmann for ca. 3 uker siden, og det tar jo noen uker å lage anlegget (håndlaget) så vet ikke helt enda, blir vel noen uker med venting :rolleyes:

Bakfangeren blir utsatt og utsatt :P Men har ikke noe hastverk, men innen måneden er omme burde vel den være på bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...