StigJ Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Så nå kommer altså X5en tilbake til Rogaland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Da har det blitt ny bil, og denne har gått i innbytte.Godt fornøyd med X5en, flott motor og lyd, men savnet etter skikkelig M-bil ble såpass stort at jeg slo til på en E61 M5. Kommer nok en tråd på den også etterhvert for de som måtte være interessert. å fytti! gratulerer med drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Du som har kjøpt denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41542632 Gratulerer med salg og kjøp av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Takker. Det er den bilen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Grattis! Nydelig interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Kommer nok til å bli helt fryktelig å kjøre rundt med så mye krefter, bør heller gi den til meg Gratulerer masse, helt rå bil det der! Gleder meg til å se tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Å fy faen!!! Grattis med grisefet bil Måtte du få mange fine stunder i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Å, du hellige jul! Gratulerer med ny, überfet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Gratulerer med gromt bilvalg!!! Jeg mener at det eneste som gjelder i en M-bil er v-motorer. X5'n var jo kongen den også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 har vært frelst i e60 m5 siden jeg fikk låne en touring som var på rundgang hos bavaria i 2007 tenker jeg. tok den med på en 2-3 timers tur, å la ikke noe imellom! så dette vet jeg funker! helt rått at en stor stasjonsvogn kan fungere så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Takk for gratulasjoner. Tråden videre går her: viewtopic.php?f=6&t=269192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Blitt kjendis... http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 22915.html http://www.side3.no/article3682090.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå