Gå til innhold

M550dX


mrqlan
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med doningen? ble drivlinje problemet fikset?

Bilen er tilbake, den er frisk igjen, da problemene viste seg å være en liten skrue som var løs i forbindelse med drivstofftilførselen.. Bilen har vært perfekt siden, og er helt latterlig god å kjøre! Q7, A6, A7, CLS, A4, A3, nye ML, C-klasse, F30, E92, osv... Er i en helt annen liga kjøremessig (skulle bare mangle mot flere av de tidligere nevnte, men likevel)! Mulig jeg er noe "høy" her jeg sitter, men den følelsen man har når man kjører den bilen er bare helt hinsides.. Bilen føles "tung" ut på veien, men leken som få! Den er ekstremt komfortabel, og elsker svinger når den får det. Aldri har jeg vært borti en bil som leverer en bedre totalpakke, og jeg er helt forelsket i den.. Den føles så luksuriøs ut at det er helt rått, med det individual skinnet og skinn på dashen, samt fargekomboen inne i bilen gir meg en helt spesiell følelse.. Jeg får bare lyst til å kjøre konstant.. Problemet er vel bare at med de hastighetene denne bilen når iløpet av få sekunder, så forsvinner førerkort på kort tid.. Hittil er jeg mest imponert over hvor hinsides det drar når man skal kjøre forbi! 0-100 er selvfølgelig kjapt på 4,7 sek, men det er først og fremst når man skal kjøre forbi fra 80 og oppover at man merker hvor hinsides fort det går! 140-150 er SÅ fort at når man skal kjøre forbi en bil, så gir man gass i et par sekunder, for så å bare trille forbi for å unngå dobling av fartsgrensene.. Man bare MÅ smile! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ikke være sparsom med bilder av skjønnheten:)

Skal du delta på noe BMW-treff neste år?

Har lyst til å beundre den i virkeligheten...

Nå begynner det vel å likne på noe..? :)

Vet ikke helt med treff enda, mulig til neste år, om muligheten byr seg! Ellers er det ikke umulig at jeg tar en tur på noen lokale "dagstreff", da det kan være lettere.. Men du som bor i Bingen (Ovenfor Hokksund?) bor jo bare en halvtimes tid unna ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ikke være sparsom med bilder av skjønnheten:)

Skal du delta på noe BMW-treff neste år?

Har lyst til å beundre den i virkeligheten...

Nå begynner det vel å likne på noe..? :)

Vet ikke helt med treff enda, mulig til neste år, om muligheten byr seg! Ellers er det ikke umulig at jeg tar en tur på noen lokale "dagstreff", da det kan være lettere.. Men du som bor i Bingen (Ovenfor Hokksund?) bor jo bare en halvtimes tid unna ;) hehe..

Ok, jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir noe i Drammensområdet fremover/til våren, så er det nok ikke umulig at jeg tar meg en tur! Greit å sosialisere litt, uten at det blir altfor store mengdene, man vet aldri hva slags folk som dukker opp på disse "store" treffene ;)

Det er bra :) Jeg kan skrive under på at det dukker opp variert kost på de store treffene.

Husker for noen år siden når vi stilte ut faren min sin bil, så lå det plutselig en mann med hodet langt under bilen og klådde på understellet. Mye rart man skal oppleve :roll: Så det er fornuftig å følge med på hvem som ferdes rundt bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir noe i Drammensområdet fremover/til våren, så er det nok ikke umulig at jeg tar meg en tur! Greit å sosialisere litt, uten at det blir altfor store mengdene, man vet aldri hva slags folk som dukker opp på disse "store" treffene ;)

Det er bra :) Jeg kan skrive under på at det dukker opp variert kost på de store treffene.

Husker for noen år siden når vi stilte ut faren min sin bil, så lå det plutselig en mann med hodet langt under bilen og klådde på understellet. Mye rart man skal oppleve :roll: Så det er fornuftig å følge med på hvem som ferdes rundt bilen din.

Haha, såpass ja.. Nok en grunn til å holde seg til de mindre treffene.. Lite gira på "forstå-seg-påere" som skal holde på slik, selv om dette nok hører til sjeldenhetene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro opp fra øyer til Hafjelltoppen med den der tenker jeg:)

Mulig jeg tar feil, men det ser ut som hafjelltoppen på en del av bildene.

Uansett jævlig kul strekning å kjøre, skikkelig bakkeløp følelse.

Helt korrekt! Godt observert ;) Har vært en tur på Ilsetra i helgen, så der har du helt rett :) Absolutt ikke feil strekning å kjøre, endelig har man en bil som man IKKE kan holde full gass omtrent hele veien oppover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...