Nordnes Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 (endret) Bilen er en 1996 Modell Bmw 535IA me storsett alt av utstyr som jeg kjøpte i November 2011. Fikk bilen billig da den var ganske Shabby i karroseriet og litt småfeil elektrisk. så dette er et prosjekt som går over tid Type 535I (EUR)E series E39 ()Series 5Type LIMSteering LLDoors 4Engine M62Displacement 3.50Power 170Drive HECKTransmission AUTColour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)Upholstery STANDARDLEDER/SATTELBRAUN (N6SY)Prod.date 1996-08-01S248A Steering wheel heaterS260A Side airbag for driver/passengerS339A Shadow-LineS401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS415A Sun-blind, rearS428A Warning triangle and first aid kitS430A Interior/outside mirror with auto dipS438A Fine wood trimS459A Seat adjustment, electric, with memoryS464A Ski bagS494A Seat heating driver/passengerS500A Headl.washer system/intensive cleaningS510A Headlight vertical aim controlS534A Automatic air conditioningS609A Navigation system ProfessionalS629A Car telephone (GSM) w card reader, frontS672A CD changer for 6 CDsS677A HiFi system Professional DSPS704A M Sports suspensionL801A National version Germany/AustriaS283A BMW LA wheel, BMW styling IIS305A Remote control for central lockingS411A Window lifts,electric,front/rearS431A Interior mirror with automatic-dipS473A Armrest frontS520A Fog lightsS540A Cruise controlS548A Kilometre speedoS555A On-board computer V with remote controlS602A On-board monitor withTVS694A Provisions for BMW 6 CD changerDyr bil i sin tid med startpris på ca.700 000,- + ekstrautstyret Dagen jeg hetet bilen:Nå:fikk den inn på jobb og vasket å fikk se va som måtte gjøres:intriørbilder:etter ei go stund uten at det ble gjort noe me bilen så heiv jeg og en kompis på Supersport CoiloversKun montert framme hær:Så ble de montert bak også Hær på tur til ACR på sommertreff, stoppet innom Nordnes Kro:)Acr Campen vår:så etter ei stund fant jeg ut at det var på tide å lakkere opp bilen:) så da skulle d tas alt som var på bilen og d var en god del:P og bilen skulle være blå me svart tak! var innom tanken på å lakkere den i lemans blå, MEEN så så fant jeg en annen bmw farge og jeg ble Helt forelsket:) så jeg og en kompis/kollega/svigerbror( ) heiv oss rundt å rettet bilen og lakkerte på litt over 1 uke me kveldsarbeid Da var man begynt:klar for fyller:fyller:plukket av dører, bagasjeluke og alt og slipt fyller:Maskert i boks, klar til lakkering ferdi lakkert:Heilt rå farge! får ikke den helt fram på bilder, er enda sykere i virkeligheten! er ikke kommet lenger men oppdateringer kommer underveis Endret Mars 17, 2015 av Nordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Denne blir nok rå! Hva heter fargen du lakkerer i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Heftig det her, og en kjempefin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Liker det jeg ser så langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Nice! Stikker seg nok litt ut lokalt her med den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Deilig fargekombo med interiøret, og rålekker farge uansett! Takk, nå får jeg bare mer og mer lyst på E39.. Stå på, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Deilig farge og riktig motor! Det ligner litt på LM blå, men litt lysere kanskje? Følger med på denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Ser bra ut dette ja nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Den fargen der vil jeg også ha på min bil! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takker Ufattelig fin farge Første gang levert på Nye M6a San Marino Blå <3 er mørkere enn på bildene, er tatt me mobilen ska ta noen skikkelige bilder me speirefeksen idag På dette bildet får man fargen litt mer fram Veldig skiftende farge, med en sykt fin effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det der så ut som en lekker farge!! Deilig med nylakkert bil! gleder meg til flere bilder av montert bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Utrulig bra fargevalg! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Det der så ut som en lekker farge!! Deilig med nylakkert bil!gleder meg til flere bilder av montert bil! Deilig er jo bare fornavnet Driver å lakkerer dører og forskjermer nå Har fått tak i faceliftlykter forran idag:) Takket være 2 kompiser som hadde 1 lykt vær og bægge hadde til forskjellige sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 det der ble bra så det ut som, smud fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Fått lakkert dører og forskjermer igår, og fått lakk på panser og bakluke idag + montert alle 4 dører og bægge forskjermene Noen bilder:) PS. får ikke fram fargen skikkelig på bildene :/ Fikk kompis/svigerbror/lærligen tell å lakkere Panser og bakluke mens jeg monterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå