RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Ser kjempebra ut!! Du har uorginale lykter bak vel? Litt vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Litt off topic, men hvor kjøpte du m fangerne? Fornøyd med passform/ kvalitet osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Ble meget fornøyd sjøl:) Er org. Pre-face lykter med lyktefolie over det hvite feltet. Står gs-fanger forran og orginal bak på 535a, men har gs både forran og bak på touringen. Frontfangerne er grei passform på, forsovidt bakfangeren også, men hvis du har pdc så er det dårlige hull. Ser litt jalla ut på nært hold. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Kan jo avsløre at nye felger er på tur Hadde lyst på å prøve noe annet enn Hypertrack felgene kommer vell på bilen mandagen regner jeg med RS-Heggem og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Lyktene dine er ihvertfall kjempefine. Fin stil over vogna di, å blir sikkert bra med nye felgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Kunne jo godt tengt meg facelift, men syns d ser jo finere ut:) Håper det blir bra med nye felger:) vemdig spent;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 ny felgene kommet:) ble GSP D22/44. Ska lakkes i en annen farge så snart jeg gidder, da jeg syntes hvitfargen ble for skarp:p har ikke fått spacerne montert på bildet, men bilder med spacere kommer:) Tips til Farge på felger? fått pris på sandblåsing av felger for kun 500kr så må bare bestemme meg for farge:P Tenker en Lysere variant av gunmetal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Giftet meg med verdens beste og fineste jente den 2.august! Bmw frelst hun også slenger med et bilde fra fotografen! temaet for bryllupet var jo selvfølgelig blå! måtte jo stå i stil med 535a:) Kennethe34, StigJ, Hefner og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Gratulere igjen Flott ungdom å flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 flott bil! og gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Flott bil du har liker fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Nylakkerte felger tror d kan bli bra ikke mange med gsp d22/d44 i gunmetal:) Endret Mars 17, 2015 av Nordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 bilen er oppe å går igjen etter at dymanoen røk, men nå er den byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå