FTE Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Grattis mann, nesten ikke fått med meg at du har kjøpt ny E30 jeg da, ser utrolig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Har akkurat vært å sett denne live. Å det er ikke annet å si enn at jeg ble oppslukt, glemte å ta bilder av andre biler Får håpe det ble noen brukenes. Må sies at Jørgen sto godt paret sammen med Marius sin e30, prakteksempler på preface og facelift e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Grattis mann, nesten ikke fått med meg at du har kjøpt ny E30 jeg da, ser utrolig pen ut! Takker! Ja, godt fornøyd med bilen! Har akkurat vært å sett denne live. Å det er ikke annet å si enn at jeg ble oppslukt, glemte å ta bilder av andre biler Får håpe det ble noen brukenes. Må sies at Jørgen sto godt paret sammen med Marius sin e30, prakteksempler på preface og facelift e30 Du får legge ut bilder av bilen her når du får tid! Måtte jo snike inn Marius da han kom, siden vi er brødre Hyggelig og hilse på deg, Mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Veldig hyggelig ja Blir å se over bildene i morgen tidlig tenker jeg. Så får vi se om det var noe sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ble ikke mange bildene som bra i går jørgen. Lyset ødela de fleste. IMG_3548 by matsrh, on Flickr IMG_3565 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Har du bare lagt gul lamin-x over fjernlysa? Gratulerer nok en gang jørgen! Prakteksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Var trasig lys ja, Mats.. Men fine de to der da Kristian: Ja, er gul film på langlys..! Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Lekt meg litt med redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Blura du opp bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ja, det siste bildet der har ikke noe i denne tråden å gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Blura du opp bakgrunnen? Usikker.. Lekte litt bare Ja, det siste bildet der har ikke noe i denne tråden å gjør. Du mente det som fræsarn "fiksa"?? Hehe, er rom for litt tull her.. Er ikke såååå pene på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Her er ny tråd ja Har ganske peil på å få en e30 fin du, liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Tråd er viktig vettu Prøver å dra den i riktig retning ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Prøvde meg på et lite prosjekt i dag.. Har stående et sett med M-tech stoler foran, samt har et komplett M-tech interiør i bra stand. Problemet er at venstre sidestøtte, venstre sidestøtte på sitteputa samt den minste sitteputa er ikke 100% stand. Tenkte da og prøve med på å demontere dette fra den ene stolen jeg har, for å flytte over til interiøret jeg har litt planer om å bruke. Gikk veldig greit i starten med sidestøtten på rygg, men resten var et rent helvete. Konklusjonen ble da at jeg absolutt ikke skal bestille meg nye trekk for å fikse de jeg har... Så om noen har / vet om en 100% strøken fremstol i antrasitt 211, eller har et komplett 100% bra E30 M3 interiør, så ta gjerne kontakt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 ballongdekk? er jo minimalt med gummi på hjula jo? er det 17 eller 18"? Og ja, forresten, kanonfin bil Du har god smak på oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå