Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært å sett denne live. Å det er ikke annet å si enn at jeg ble oppslukt, glemte å ta bilder av andre biler :lol: Får håpe det ble noen brukenes. Må sies at Jørgen sto godt paret sammen med Marius sin e30, prakteksempler på preface og facelift e30 :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis mann, nesten ikke fått med meg at du har kjøpt ny E30 jeg da, ser utrolig pen ut! :P

Takker! :) Ja, godt fornøyd med bilen! :)

Har akkurat vært å sett denne live. Å det er ikke annet å si enn at jeg ble oppslukt, glemte å ta bilder av andre biler :lol: Får håpe det ble noen brukenes. Må sies at Jørgen sto godt paret sammen med Marius sin e30, prakteksempler på preface og facelift e30 :applause:

:lol:

Du får legge ut bilder av bilen her når du får tid! :) Måtte jo snike inn Marius da han kom, siden vi er brødre ;)

Hyggelig og hilse på deg, Mats! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på et lite prosjekt i dag.. Har stående et sett med M-tech stoler foran, samt har et komplett M-tech interiør i bra stand. Problemet er at venstre sidestøtte, venstre sidestøtte på sitteputa samt den minste sitteputa er ikke 100% stand.

Tenkte da og prøve med på å demontere dette fra den ene stolen jeg har, for å flytte over til interiøret jeg har litt planer om å bruke. Gikk veldig greit i starten med sidestøtten på rygg, men resten var et rent helvete.

Konklusjonen ble da at jeg absolutt ikke skal bestille meg nye trekk for å fikse de jeg har...

Så om noen har / vet om en 100% strøken fremstol i antrasitt 211, eller har et komplett 100% bra E30 M3 interiør, så ta gjerne kontakt på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...