Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Nydeli! :-D

Dette blir et bra løft innvendig i bilen ja :)

Se der ja! :) Det gjør nokk virkelig susen i den bilen! :)

Tror det blir knall :)

Congrats!!! Kommer til å bli prikken over i'en det der!!...:)

Håper det ja ;)

Recaromerker ? :)

Pene stoler ;)

Selger er påståelig om at det er RECARO-seter.. Men, jeg synes deg ligner mere på vanlig 2-dørs skinn.. Med sømer nedover.. Så er ikke helt sikker på om det er Recaro eller ikke :) Uansett ser de i alle fall ut som orginalt interiør, så det holder for meg :)

Gromt! Det der kommer til og bli pent :)

Det har jeg tro på ja :)

Detta ble bra det! :)

Hadde du hatt en annen farge enn rød, så kunne du ha kjøpt det lilla M3 interiøret mitt. Hehe :P

Blir bra når jeg får de ja ! :) Hehe, lilla M3-interiør hadde jeg nok ikke satt i noen som helst bil, uansett farge på bilen ;)

dette blir en stor høydare:D

Ja, man må oppover, ikke nedover ;)

Pent! bare å gi dem en god runde med skinnpleie nå så :) Tipper dem er behagrlige, ser ut som en litt eldre versjon av recaroene som sitter i cosworth

Mm, de trenger nok en runde med det ja. Det er ikke montert i min bil på bildene, siden jeg ikke har fått det enda.. diohrvik over her driver å frisker opp sitt sorte skinn i cab`en nå, så tenker å kjøpe samme swisswax-produkter som han om han blir fornøyd :)

Ja, behagelig er de nok ;) Er usikker på om det er Recaro, eller om det bare er merker på fremstolene.. Uansett prikk like som org M-tech interiør til 2-dørs, så det gjør nok susen :)

Men grattis da! :D8)

Takk ;)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! bare å gi dem en god runde med skinnpleie nå så :) Tipper dem er behagrlige, ser ut som en litt eldre versjon av recaroene som sitter i cosworth

Bare sånn btw så er de "andre" recaro stolene som kom til e30 (de som jeg vet er laget av recaro) omtrent prikk likk cossie stolene i utforming:p

Tror nok jeg er fornøyd, så du kan kjøpe de produktene med sikkerhet, Jørgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...