Markus E30 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Haha må ha bakseter ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Rasshøl! jeg vill og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Nydeli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Se der ja! Det gjør nokk virkelig susen i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Congrats!!! Kommer til å bli prikken over i'en det der!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Recaromerker ? Pene stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Gromt! Det der kommer til og bli pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Detta ble bra det! Hadde du hatt en annen farge enn rød, så kunne du ha kjøpt det lilla M3 interiøret mitt. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 dette blir en stor høydare:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Pent! bare å gi dem en god runde med skinnpleie nå så Tipper dem er behagrlige, ser ut som en litt eldre versjon av recaroene som sitter i cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Rasshøl! jeg vill og ha Men grattis da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Nydeli! Dette blir et bra løft innvendig i bilen ja Se der ja! Det gjør nokk virkelig susen i den bilen! Tror det blir knall Congrats!!! Kommer til å bli prikken over i'en det der!!... Håper det ja Recaromerker ? Pene stoler Selger er påståelig om at det er RECARO-seter.. Men, jeg synes deg ligner mere på vanlig 2-dørs skinn.. Med sømer nedover.. Så er ikke helt sikker på om det er Recaro eller ikke Uansett ser de i alle fall ut som orginalt interiør, så det holder for meg Gromt! Det der kommer til og bli pent Det har jeg tro på ja Detta ble bra det! Hadde du hatt en annen farge enn rød, så kunne du ha kjøpt det lilla M3 interiøret mitt. Hehe Blir bra når jeg får de ja ! Hehe, lilla M3-interiør hadde jeg nok ikke satt i noen som helst bil, uansett farge på bilen dette blir en stor høydare:D Ja, man må oppover, ikke nedover Pent! bare å gi dem en god runde med skinnpleie nå så Tipper dem er behagrlige, ser ut som en litt eldre versjon av recaroene som sitter i cosworth Mm, de trenger nok en runde med det ja. Det er ikke montert i min bil på bildene, siden jeg ikke har fått det enda.. diohrvik over her driver å frisker opp sitt sorte skinn i cab`en nå, så tenker å kjøpe samme swisswax-produkter som han om han blir fornøyd Ja, behagelig er de nok Er usikker på om det er Recaro, eller om det bare er merker på fremstolene.. Uansett prikk like som org M-tech interiør til 2-dørs, så det gjør nok susen Men grattis da! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Pent! bare å gi dem en god runde med skinnpleie nå så Tipper dem er behagrlige, ser ut som en litt eldre versjon av recaroene som sitter i cosworth Bare sånn btw så er de "andre" recaro stolene som kom til e30 (de som jeg vet er laget av recaro) omtrent prikk likk cossie stolene i utforming:p Tror nok jeg er fornøyd, så du kan kjøpe de produktene med sikkerhet, Jørgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Dette blir nok meget bra. Jeg hadde helt like seter i en 85 mod 323i M-Tech som jeg hadde tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Stemmer Marius, derfor jeg tror at dette ikke er Recaro Blir nok bra d, bmwtussan har du den bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå