Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Da var bamsemomsen betalt! Morsomt at frakt OG moms/tolldeklarering blir dyrere enn interiøret i utgangspunktet........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Auch, kjedelige greier... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 spørs hvor mye han betalte for interiøret det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Betalte passelig for interiøret.. Men ble dobbelt opp inkl alt Så i det store og hele ble det dyrt nok Meeeen, håper det er så bra som jeg ble fortalt.. Da er det nok verd hver ei krone! Har bestilt opp litt Swissvax-stash nå, så skal få de i bra stand før de ryker inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Høres bra ut kommer du å shine`r interiøret mitt også da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Får se resultatet av deg jeg gjør på mitt eget først tenket jeg Er jo bare å behandle det med produkter, så regner med du klarer det selv, om jeg klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Fyr løs med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Blir vel noe det samme som diohrvik har gjort på sitt skinninteriør. Men det kommer selvfølgelig bilder når interiøret er kommet hjem hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Dette blir bra Liker at du er klar med swisswaxen, så jo hva det gjorde for dhiorivik sitt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Tror det blir bra dette ja Dukker stadig opp ting i posten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Går alt via ebay her? trenger bits til RS 700/1'ne mine, og evt RS GT'ne til neste vinter, så om du har noe sider med BBS-utstyr så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Hvordan da tenker du?? www.tunershop.com kan kanskje ha noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Det er andre typer bolter enn vanlig RS, LM osv har, titta litt på bilder av felgene, og ser ut som det er "dobbeltorx" eller hva man skal kalle det http://i54.tinypic.com/2nc3qdu.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Men de er sikkert 10 eller 12kant utenpå? Og at det i midten er bare pynt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 nei er nok spor inni bare, runde utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå