Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Rensing av baksete pågår! Har også fått vasket/avfettet fremstolene med lighterbensin, så om en 15-20 min er de klar for farge. Det behøves vel strent talt ikke farge på de, da de ble meeget bra etter kun rens, men velger og gå over de uansett, for å få det 110% bra.

5jtkaoq1imhiz0hjzl5y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer ikke på at jeg har brukt de siste 45 minuttene på tråden din, ikke bare har du en flott E30, men du har en givende tråd med flotte bilder og oppgraderinger som jeg selv liker og holde på med. Skal starte på felgrenovering selv, og her finnes det mange gode tips. Bilen har absolutt havnet i rette hender! Kanskje jeg får sett bilen til neste sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax'n er gullego' ;) Bestilte du farge av Swissvax gutta også?

Ja må si jeg er imponert over rensen.. Ifb med frakt, så har det blitt teipet (!!!!!) på en fremstol, og en plass på ryggen på baksetet. Limrester og dritt satt godt fast.. Sprayet på litt rens, og roterte lett 4-5 ganger over limet, og vekk var det :)

Ja, Leather Cleaner, farge, Leather Milk, samt en slik balsam/fett-type for å smøre over der det evt begynner og bli sprekkdannelser, for å myke opp skinnet :)

Angrer ikke på at jeg har brukt de siste 45 minuttene på tråden din, ikke bare har du en flott E30, men du har en givende tråd med flotte bilder og oppgraderinger som jeg selv liker og holde på med. Skal starte på felgrenovering selv, og her finnes det mange gode tips. Bilen har absolutt havnet i rette hender! Kanskje jeg får sett bilen til neste sesong?

Såh, det har du.:) Der var jo trivelig og høre.! Hyggelig og høre at du finner den givende. Føler det blir litt tørrprat og avsporing innimellom, men det kan vel bli slik når det ikke skjer spennende ting.

Bilder prøver jeg og få til mye av, da jeg selv vet hvor morsomt det er å se på bilder hva som blir gjort.. Felgrenoveringen har jeg lagt litt til siden, men håper at Azev`ene er klar til neste sesong en gang i alle fall. Om du vil se renoveringen av OZ Futura felgene som blir hovedhjula til neste sesong, så ta en titt under tråden til 635csi under prosjekter. Har som har fått oppgaven med å fikse opp ytterringer, samt bytte skruer. Lurer også på å gå opp et hakk på ytterringer bak, slik at de blir 10x16". Nye gullskruer og muttere er kjøpt inn, samt at sentrene skal få ny lakk. Det blir en BMW F10 M5 Individual-farge.:)

Kjekt og høre at du synes den har havnet på riktig plass i alle fall! Det er faktisk flere som har sagt det, og det varmer. Så gjennstår det og se om folket kommer til å like utseende i 2013 ;)

Ja, får håe at det klaffer at jeg er hjemme på noen treff til sesongen neste år.. Sist sesong ble jo fiasko med at den forrige bilen ikke gikk.. Så ble den solgt, og denne kjøpte jeg så sent at alt var ferdig, sett bort i fra CCN M&R sitt treff i Kristiansund..

Farging av seter kommer nok ikke i kveld, da det skal behandles med Leather-milk 3 timer etter farging.. Det gidder jeg ikke sitte opp over i natt, da det blir bytur og julegaveshopping i morgen ;)

Bilder:

hyi88s8hz9gu5wy3ojhk.jpg

lclb26d8dblak7thuhye.jpg

s7tob63tdvxc7ohpakk3.jpg

974mrv1ps907za45mtmr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink.. :-)

:oops: Takk :)

Fy fader det her ble bra! :applause:

Tusen takk :) Kostet såpass at jeg håper jaggu det blir suksess :lol:

Har egentlig alltid likt best det skinninteriøret med sømene som går nedover.. Men, skulle ønske det fantes en "2+2" kombinasjon av dette også. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Takk for kommentarer folkens :) Ser ut som om det sakte men sikkert går riktig vei til våren!

Da har setene fått farge, samt at jeg har polert opp MHW-lyktene.. (innimellom juletrepynting, vasking, rydding, innpakking og styr).

Noen bilder, tatt fra iPhone, da kameraet som kjent har ligget i den kalde bilen, og objektiv/kamera fikk kondens i seg og ga kun bilder med tykk skodde :lol:

Uansett, dette får duge:

Pads`a jeg rubba lyktene med, ferdig nummerert, heldigvis, siden jeg er fargeblind fortsatt :lol:

5hz58s64v844u2kebn09.jpg

Resultat (siden jeg er meget ivrig og alltid har dårlig tid ble det ingen 50/50 bilder ;)

7v1amnt8v29tnbzesuap.jpg

Videre fikk stolene farge. Ser ikke akkurat noe stor forskjell på bildene, men enkelte plasser var pittelitt mere slitt, så nå har de en jevn farge. Kl.22.00 blir de behandlet med Leather Milk, som beskrevet på flaska at skal gjøres 3 timer etter farging.

Fargen

9zquhsvjh7gbq7fmdabb.jpg

Stolene

2q1qjd1de1g8oltwwf60.jpg

Førerstol

a9mdfj7xh2z9liriiymv.jpg

Pasasjerstol

8ftzi961jr8iwhil8aqz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er interiøret ferdig, og satt opp på loftet før våren kommer og gobilen kan kjøres ut av vinterlagring :)

Vil med dette få ønske alle en flott julaften, og en herlig romjul sammen med familie og venner :)

God jul :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...