Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 blir bra med vår lie Ja det gledes stort!!! er det lyktefilm på fjærnlysa eller er det org gule du har? nydelig bilde btw, kjenner savne av vår nå! Er film nå ja.. Har ikke kjøpt org gule enda.. Blir også litt mørkere med film tror jeg, siden det er sota DE bak, så synes det ble helt greit Takk for det. Leppa der er jo solgt, så står på org list på nå. Men det kommer nok noe nytt på fronten til våren, sammen med noen andre eksteriørdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Siste bilde du la ut var peent E30 er så rått! Skal så lite til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Takk for det Gleder meg vilt til å ta den ut, gjøre årets planer og legge ut nye bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 En liten teaser, så får vi vente med flere bilder til felgene er helt ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Dette ser lovende ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Niiiice! Blir fett å rulle i til sommeren detta edit: Er det 2,5" og 3" lepper eller? Hva er ET på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 fy**** sier jeg bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Dette ser lovende ut ja Skal handle samme poleringssett som 635csi.... Skal vi ta ACS-hjula dine en runde også? Niiiice! Blir fett å rulle i til sommeren detta edit: Er det 2,5" og 3" lepper eller? Hva er ET på felgene dine? Jaah, nå begynner det virkelig og klø etter å ta ut bilen og starte med alle gjøremål på bilen Skal hente sentrene når jeg kommer på fri nå, slik at de får lakk.. Da blir det å montere å sikle på de.! Det er vel 2,5" og 3" nå ja.. Men, det har dukket opp et tilbud, jeg muligens ikke kan si nei til, så da blir det 3" foran og 3,5" bak. Altså 9,5x16 foran og 10x16" bak Slik de er orginalt med førstnevnte kombo er det ET14 foran og ET08 bak. Mulig det må spaces litt mtp fjærbein osv foran, så får vi se hvordan det blir bak fy**** sier jeg bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Var innom verkstedet til 635csi på en liten inspeksjonsrunde i går, å kan bekrefte at dette blir bra! Bare å vente på våren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Liker det jeg ser å leser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Høres bra ut Larsinnj :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Da dukket det jaggu opp to nye ringer til OZ-hjula i posten i dag!Det blir nå nye spec`s på hjula, siden jeg fjerner 2,5" kantene, og monterer de gamle kantene bak foran. De blir da 3". Bak blir det nå 3,5" ringer. Dette vil gi følgende nye specs på OZ-hjula:Foran: 9,5x16" ET 8Bak: 10x16" ET -4Videre er tønner og senter kommet hjem for lakkering fra 635csi.Sentrene har jeg hatt en runde med malingsfjerner på, og tønner har jeg pusset ned, grunnet og lakkert nå i dag.De nye ringene som kom hadde klarlakk, så de fikk også en runde med malingsfjerner slik at de kan poleres opp kraftig Så litt bilder:Ny ring prøvd på senterNykant med måling og E30meet medlemskort Påføring av malingsfjerner på senterPåført malingsfjerner på ytterringGrunnet alle tønnerLakkert tønner med lys grå (Klarlakk legges i morgen etter to strøk til med lakk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Strålende jørgen, helt strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Denne gleder jeg meg til å se med "nyhjula"!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå