Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Takk takk Magnus! Nei det er ikke sepang, Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Da skal jeg ikke holde dere på pinebenken mere, så nå kommer det et bilde fra den dagen jeg hentet sentrene fra lakkeringen Her er det bare prøvemontert sammen med 3,5" kant som da blir på bakfelgen. Værsegoood: [ Bilde ] [ Bilde ] Nye carbonringer er nå montert på senterdeksel. Rett å slett helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Zinoberrot? Pen farge uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 gleder meg til å se de felgene på bilen nå, blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Rett å slett helt nydelig Takker Zinoberrot?Pen farge uansett. Det er helt riktig gleder meg til å se de felgene på bilen nå, blir rått Da er vi minst to som gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Noen som har trekket/plata som skal være i bagasjerommet? Altså mot bakplata mellom lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jørgen, kan du ikkje få på sa futura hjula no så vi får sjå!?!??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hehe, må komme meg hjem på fri først, så til Halsa og hente hjula, så må jeg bestille nye dekk og montere, men etter DÉT, da begynner det og nærme seg ja Fikk forresten bilder fra 635csi her nå :applause: =P~ Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Sattan såå nice!!!)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Sattan såå nice!!!))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Nå er det bare å prøve montere på bilen jørgen! KNALL BRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Sattan såå nice!!!))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 +1 Nå er det bare å prøve montere på bilen jørgen! KNALL BRA Det blir det blir, Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 jeg har den plata / trekket jørgen, å det har du spurt meg om før S*TAN de blir blanke de ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Få på felga nå, vil ha bilde av bilen med felga! Hva slags dimensjon skal du ha på dekk? Og hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 jeg har den plata / trekket jørgen, å det har du spurt meg om før S*TAN de blir blanke de ringene Stemmer det! Er du hjemme nå? Kommer til KR i helga jeg Jaa, han har teken på dette Få på felga nå, vil ha bilde av bilen med felga!Hva slags dimensjon skal du ha på dekk? Og hvilket merke? Får se om jeg får hentet de ila helga Så må det som sagt bestilles dekk, men det blir vel gjort fortløpende nå tenker jeg.. Blir vel og kjøre 205.40 foran på 9,5" og 215.40 bak på 10".. Regner med Nankang NS-II får slite med negativ camber denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå