Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Ingen som lurer meg til det. Klarer jeg fint og regne ut at jeg må ha pga rikelig senk og breie felger, så strekk blir det sikkert i massevis for enkelte :) Nullfunksjon vil jeg ikke si det har om jeg kan unngå subbing :) Love`it or hatet`it; strekk blir det! ;)

Da går turen snart til 635csi for å hente felgene 8) 8) 8)

Må ha strekk på e30 med 10 tom om en ikke skal balse den ihjel:-), syns det er litt tøft og jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hentet hjula, men blir ikke prøvemontering før tidligst mandag :)

Skal legge på dekk på mandag, men det meldes snø, så da får vi se.. Uansett, veldig spent på om de går på.. Fytti satan de ble brede bak 8) Kommer til og bli poke i massevis i alle fall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hentet hjula, men blir ikke prøvemontering før tidligst mandag :)

Skal legge på dekk på mandag, men det meldes snø, så da får vi se.. Uansett, veldig spent på om de går på.. Fytti satan de ble brede bak 8) Kommer til og bli poke i massevis i alle fall :lol:

Går det i takt med musikken blir det bare en dypere onz onz onz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke umulig ;)

Er kommet på Edøen Mekaniske for montering av dekk nå.! Er usedvanlig spent, og håper dette går smertefritt uten å ødelegge kanter. Om dette går flott så er neste utfordring å montere de på bilen for å se om de går på!

Nervene er værre enn første skoledag i skrivende stund.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte benytte meg av "oppholdsvær" (LES: d snør som faen) og lysdag for å justere inn coiloverene til 4-hjulskontroll i morgen, men det kommer en update strax nå!

Advarer mot sterke scener av skyhøy bil, men tuv-papirene lar meg ikke senke mere enn slik den står nå, men det kommer bedre tider etter at jeg har vært på Trafikkstasjonen og fått senken i vognkortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lookin' good! :) Spendt på hvordan det blir på bilen, mtp innpresset bak! :P

Felgene ser konge ut! :applause:

Edit: Se der ja, var jeg litt for sein! :P

Håper ikke det tar lang tid fra du har fått den godkjent til den ligger litt lenger ned, for det der så ikke bra ut.. :P Men når du får høyden du skal kjøre med, så tror jeg det blir prima! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...