-Roger- Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hmmm, vet ikke hvorfor jeg har innbilt meg at de skulle være 17".. Tenkte faktisk når jeg så de på bilen at de virket ikke så mye større enn mine. Men da er det jo forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Kan vel si som de fleste andre... Har så trua når den blir slipt helt ned!! Syns det var rått jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Tror eg har studert bildene dine både her å på face 300 ganger det siste døgnet, å det er bare såå rett! Helt rått om du skal på langtur nedover telemarks trakter i sommer må du si i fra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 madde ser bra ut hu mister li ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hmmm, vet ikke hvorfor jeg har innbilt meg at de skulle være 17"..Tenkte faktisk når jeg så de på bilen at de virket ikke så mye større enn mine. Men da er det jo forståelig ESM`ene var 17", men OZ hjul har alltid vært 16" De har bare fått litt mere kanter i år.! Mm, dine er vel 9 rundt om Kan vel si som de fleste andre...Har så trua når den blir slipt helt ned!! Syns det var rått jeg! Godt og høre Tror eg har studert bildene dine både her å på face 300 ganger det siste døgnet, å det er bare såå rett! Helt rått om du skal på langtur nedover telemarks trakter i sommer må du si i fra!! Hehe, såpass ja.! Vi får se hva sesongen bringer av utflukter Er jo et sjansespill og dra på lengre turer.. Blir jeg stoppet med de hjula blir den nok avskiltet på stedet tenker jeg.. madde ser bra ut hu mister li ;P Takk for det S.K Mulig jeg blir fristet til å ta en runde til Fræna utpå våren, så da kunne vi møttes en runde Har jo Onkel og Tante oppe i Kongefaret som jeg bruker og besøke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hmmm, vet ikke hvorfor jeg har innbilt meg at de skulle være 17"..Tenkte faktisk når jeg så de på bilen at de virket ikke så mye større enn mine. Men da er det jo forståelig ESM`ene var 17", men OZ hjul har alltid vært 16" De har bare fått litt mere kanter i år.! Mm, dine er vel 9 rundt om Kan vel si som de fleste andre...Har så trua når den blir slipt helt ned!! Syns det var rått jeg! Godt og høre Tror eg har studert bildene dine både her å på face 300 ganger det siste døgnet, å det er bare såå rett! Helt rått om du skal på langtur nedover telemarks trakter i sommer må du si i fra!! Hehe, såpass ja.! Vi får se hva sesongen bringer av utflukter Er jo et sjansespill og dra på lengre turer.. Blir jeg stoppet med de hjula blir den nok avskiltet på stedet tenker jeg.. madde ser bra ut hu mister li ;P Takk for det S.K Mulig jeg blir fristet til å ta en runde til Fræna utpå våren, så da kunne vi møttes en runde Har jo Onkel og Tante oppe i Kongefaret som jeg bruker og besøke . Ja det må du gjøre så Får vi ta noen bimmers bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hmmm, vet ikke hvorfor jeg har innbilt meg at de skulle være 17"..Tenkte faktisk når jeg så de på bilen at de virket ikke så mye større enn mine. Men da er det jo forståelig ESM`ene var 17", men OZ hjul har alltid vært 16" De har bare fått litt mere kanter i år.! Mm, dine er vel 9 rundt om Kan vel si som de fleste andre...Har så trua når den blir slipt helt ned!! Syns det var rått jeg! Godt og høre Tror eg har studert bildene dine både her å på face 300 ganger det siste døgnet, å det er bare såå rett! Helt rått om du skal på langtur nedover telemarks trakter i sommer må du si i fra!! Hehe, såpass ja.! Vi får se hva sesongen bringer av utflukter Er jo et sjansespill og dra på lengre turer.. Blir jeg stoppet med de hjula blir den nok avskiltet på stedet tenker jeg.. madde ser bra ut hu mister li ;P Takk for det S.K Mulig jeg blir fristet til å ta en runde til Fræna utpå våren, så da kunne vi møttes en runde Har jo Onkel og Tante oppe i Kongefaret som jeg bruker og besøke . Ja det må du gjøre så Får vi ta noen bimmers bilder Må sei ifra da jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hmmm, vet ikke hvorfor jeg har innbilt meg at de skulle være 17"..Tenkte faktisk når jeg så de på bilen at de virket ikke så mye større enn mine. Men da er det jo forståelig ESM`ene var 17", men OZ hjul har alltid vært 16" De har bare fått litt mere kanter i år.! Mm, dine er vel 9 rundt om Jepp, mine er 9x16 alle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Stemmer Var på 4-hjulskontroll i dag, så nå er alt på stell før visning hos Statens Vegvesen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Dette blir giftig Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fin bil, men meiner du brude fått kledd den opp i komplett M-tech 2, og shadow line lister. Det blir uansett ikkje feil Du har gjerne sett denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ikke enig, er nok m tech 2 så uansett hvor pent det er så skiller det seg ut med chrome og std fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ikke enig, er nok m tech 2 så uansett hvor pent det er så skiller det seg ut med chrome og std fangere +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Skjer det noe her? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå