Jås Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ser du har solide støttebukker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Glemte igjen bukkene mine hjemme, men fattern hadde noen svæææært egna sitkagranstubber på ca 8-9" tilgjengelig Der skal den få henge til i morgen slik at skjørta har fått tørket og den skal ned på bakken igjen, mer hel enn noengang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Glemte igjen bukkene mine hjemme, men fattern hadde noen svæææært egna sitkagranstubber på ca 8-9" tilgjengelig Der skal den få henge til i morgen slik at skjørta har fått tørket og den skal ned på bakken igjen, mer hel enn noengang Tipper de gjør jobben.. Blir bra dette,er pen den e30'en altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Gleder meg til og se den med skjørt og front sammen nå i alle fall.. Hjul sitter som et skudd foreløpig.. Subber til og med ikke! Har senket litt mere foran nå, ca 1cm, samt nesten 2cm lavere bak enn den var første gangen jeg la ut bilder med OZ-hjula på. Frykter jeg må av meg justerings-mulighetene bak for at det skal bli nok, men må ta litt om gangen, da jeg ikke gidde og rassere bilen under, samt at foran kommer det til og bli meeget lavt. 16" er egentlig litt lite, så bilen må ned for at buene skal fylles.. Men har justert hardheten på max foran nå, så håper det også hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ny hobby : Ta av leppa, også setter vi den på igjen HAHA :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Måtte jo selvfølgelig få bilen på bukker (LES: vedkubber) og ta av hjula før jeg kunne ta av og sette på leppa igjen Evt kan det hende at den ble tatt av ifb med at den er blitt lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 mee tooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 dette må da bare bli bra! Spent på høyden forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Blir mest sannsynlig ikke høyde foran, blir vel mere lavt Skal vel sette den på bakken etter jobb i kveld. Håper leppa ble lakkert i dag slik at den blir komplett i kveld også Så da er det veien mot riktig høyde som blir neste utfordring. Håper og tror det at det ikke blir konflikt foran på felg/dekk vs fjærbein. Ser ut som om d er grei klaring enda.. Har en følelse av at leppa blir det første som treffer "noe".. Får vel bestille et lass og ha liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Venter spent på bilder hva var ET foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 bildeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 ET foran er 8 9,5 bredde.. Har sluppet den greit ned foran nå og fått den på hjula enda mere og gå på fram har ikke gjort noe bak enda, men d blir ettehvert.. Skal ut å testkjøre litt nå. Kamera er i bilen, så d er store sjansen for bilder om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Fikk en teaser på snapchat av mister Lie her nå i sted, å dette ble meget bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Da kommer det noen bilder her Har fått beskjed om at jeg har bomma litt på redigering, men gidder ikke gjøre opp igjen, så det blå er vel kanskje litt lilla osv..Videre er det forskjell på lakk, siden skjørt og leppe er nylakkert, mens frontplata ser jo hvit ut, men den skal få farge den også.. Trenger også litt mere senk bak.Håper dere liker det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå