Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Du kan det å bygge e30 ;) løøøvelii!

Begynner og bli noen eksemplar nå :lol: Både på godt og vondt;)

Nydelig bil! Savner bare shadowline:) blir denne å se i ålesund 1.mai?:) hadde våre kult å sett bredden på felgene irl:)

Takker ! Mange som sier det med shadowline.. Og er i utgangspunktet enig, mén, alle har det jo, så da kan heller jeg ikke ha det for å skille meg ut litt :) Har jo chrome nyrer, og relativt blanke felgkanter, så synes ikke det ser heeelt kræsj ut. Men har shadowline liggende.. Sammen med vipperuter bak.:)

Du får ta en titt på CCN-treffet, for den blir og se der ja, med mindre det blir snø over Furset og Ørskog.! Ser det florerer snødekte veier på fjæsbokji i dag, men håper det ikke blir noe i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg passelig målløs. Under BMW CCN sitt vårtreff i Ålesund, så stakk Madde av med to pokaler!!! "Best in show", samt den gjeve "Peoples Chioce". Jeg er utrolig stolt, og egentlig litt tom for ord. Tusen hjertelig takk til alle dere som stemte på meg! Setter utrolig pris på slike tilbakemeldinger. :) Første gangen jeg har vunnet noe som helst egentlig, så denne dagen vil nok huskes :D

Her er et lite bilde, av eier, som ser ut som om han har tapt alt han eier, men kan unnskylde meg med at det er mysing mot sola, eller noe slikt :roll:

31rd32cro2nbjbcr21zd.jpg

Låner et bilde tatt av Poppy, da jeg ikke tok noen bilder av min egen bil i dag.

8699118930_1e467cf797_b.jpg

Om andre har bilder, så legg de gjerne inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk folkens :D Jeg er sååå fornøyd!!

Jås: Hehe, ja, altså, jeg sto jo fremst og tok bilder av de som kom opp og mottok pokal, så jah, ble ganske overrasket da jeg ble ropt opp! Det som varmer mest er publikumsprisen... Det setter jeg veldig stor pris på.:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Jørgen!! :applause:

2 gjeve priser er vel grei start på sesongen det :wink: Tydelig at du har truffet bra med årets look. Likte spesielt den detaljen på hjørnet av panseret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...