Røren Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Nydleg bil du he!! 1stk perfekt e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulere med premiene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Tok noen bilder av bilen din i dag dæææven for en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulerer Jørgen:) skulle bare mangle med priser på en sånn perle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulerer Jørgen:) skulle bare mangle med priser på en sånn perle! +1 vellforkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 "Den røde E30'en som har alt for breie felger og er alt for lav" Gratulerer med pokaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 "Den røde E30'en som har alt for breie felger og er alt for lav"Gratulerer med pokaler! Var det mange som sa det på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Var vel jås som presenterte den som det når han vant første pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Haha,skulle hatt bilde av deg da jeg ropte deg opp første gangen....og forsåvidt andre gangen...Men grattis,er utrolig rå i virkeligheten også denne! Grattis Jørgen Jeg fikk noen gromme shots av ryggen hans da, hoho! Enig med Jås forøvrig. lenge vært små skeptisk til felg/dekk dim, men var faktisk kuler i virkeligheten. Tror også ikke han hadde fått like mye "hate" på oppsette sitt, om han ikke hadde delt specs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis, Jørgen! Jeg hååååper at du kommer på GS-treffet, for denne her vil jeg veldig veldig gjerne se i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Gratulerer så mye Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Var vel jås som presenterte den som det når han vant første pokalen Var jo ment morsomt,håper alle skjønte det?... Såg vertfall slik ut,og som at alle skjønte hva bil jeg mente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Gratulerer, Jørgen! Vel fortjent! Takk Jonas! Gratulerer så mye Jørgen!! 2 gjeve priser er vel grei start på sesongen det Tydelig at du har truffet bra med årets look. Likte spesielt den detaljen på hjørnet av panseret Tusen takk Eivind!! DU skal også ha noe av æren her, uten tvil.! Ja dette var en pangstart uten sidestykke.. Ja, flere som sier at de liker den detaljen, så det var morsomt! Kom på det da jeg vasket før jeg kjørte til KR på tirsdag. Nydleg bil du he!! 1stk perfekt e30! Gratulere med premiene på bilen Hjertelig takk karer! Tok noen bilder av bilen din i dag dæææven for en bil!![ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Takk for bilder! Tok bare to stk av den selv i går, og de var like Om flere har etterhvert, så post de gjerne! Gratulerer Jørgen:) skulle bare mangle med priser på en sånn perle! +1 vellforkjent Takker! "Den røde E30'en som har alt for breie felger og er alt for lav"Gratulerer med pokaler! Hehe, var vel omtrent den eneste røde bilen? Tusen takk Vegard! "Den røde E30'en som har alt for breie felger og er alt for lav"Gratulerer med pokaler! Var det mange som sa det på treffet? Det var vel nevnt, i forskjellige sammenhenger Grattis, Jørgen! Jeg hååååper at du kommer på GS-treffet, for denne her vil jeg veldig veldig gjerne se i virkeligheten! Takk Tore! Ja, jeg har fri da, så om det ikke skjærer seg med fiskeritidene og turnusen så blir nok Madde tilgjengelig der ja Haha,skulle hatt bilde av deg da jeg ropte deg opp første gangen....og forsåvidt andre gangen...Men grattis,er utrolig rå i virkeligheten også denne! Grattis Jørgen Jeg fikk noen gromme shots av ryggen hans da, hoho! Enig med Jås forøvrig. lenge vært små skeptisk til felg/dekk dim, men var faktisk kuler i virkeligheten. Tror også ikke han hadde fått like mye "hate" på oppsette sitt, om han ikke hadde delt specs. Takk Marius Og takk for hyggelig selskap tur / retur i går! Hehe, legg ut ryggbildene da, de er sikker AWESOME Gratulerer så mye Vel fortjent! Tusen takk Var vel jås som presenterte den som det når han vant første pokalen Var jo ment morsomt,håper alle skjønte det?... Såg vertfall slik ut,og som at alle skjønte hva bil jeg mente.. Tror alle skjønte det.. De lo i alle fall, om jeg hørte og så rett i "gjerningsøyeblikket".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Grattis med priser! bilen er skamrå. men skal du beholde chrome listene rundt vinduene? og det klistremerket på panseret trur jeg egentlig at jeg liker..men ikke heelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Enkel å grei e30.. den perfekte oppskrifta men er bilen kjørbar langs vei med den klaringa på hjulbue/dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå