fizn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Nydelig Jørgen Hva som skal gjøres med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Skal denne bilen selges skal jeg ha den, hvis ikke forrige eier skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 gratulerer igjenn, kjenner jeg gleder meg til å følge denne tråden videre nå Takker Ja, får håpe jeg klarer og hoste opp noe dere kan like her på bimmers Nydelig Jørgen Hva som skal gjøres med denne? Takk for det, fizn!! Er vel et rimelig greit utgangspunkt dette ja Tja, vi får vente og se Har planer om mods allerede over helga når jeg får bilen hjem der jeg bor, så kommer vel oppdatering om det skjer noe spaaanande! Har som sagt bestilt time med full shine av bilen, så håper lakken får tilbake rødfargen sin skikkelig, da den er en smule matt nå Skal denne bilen selges skal jeg ha den, hvis ikke forrige eier skal! Hehe, greit jeg bruker å selge E30`ene mine, men må nok ha denne litt til Selger ville ha førsterett ved evt salg igjen ja, men det kommer nok ikke til å skje på lang tid, om det i hele tatt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Har bestilt full utvendig shine med polering og lakkrens neste uke, slik at den forhåpentligvis skal skinne som den en gang gjorde til treffet neste helg Scandicshine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Denne så jo veldig bra ut! Gleder meg til å følge med videre. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Smuuud! få av kopi felgene å på med OZ'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Dra du til hel&%$# for en bil!! Nydelig e30:) Og som flere sier, den er i gode hender nå Det så man på din forje e30 Takk takk! Håper og tror det ja..! Den forrige E30`n tror jeg nesten alltid vil være den som var den råeste E30`n jeg har eid..! Alltid hatt mere sansen for preface, så skal bli vanskelig (umuilg??) og toppe den med denne tror jeg.. Men vi får prøve Syns selv preface er finest, iallefall bak. Men har troa på dette, siden din forrige ble så bra:) så følger med her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Nei, fy faan for et boss!! Sjalupetter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Har bestilt full utvendig shine med polering og lakkrens neste uke, slik at den forhåpentligvis skal skinne som den en gang gjorde til treffet neste helg Scandicshine? Nei desverre ikke Scandishine-nivå denne runden.. Har en kompis som har Bilpleie-firma, så de skal få ta seg av bilen utvendig nå før treffet, og før det blir satt inn for vinteren Har hatt bil hos de før, som mildt sagt ikke så ut i natta, og var fornøyd med resultatet de leverte [quote name="Morstan" Syns selv preface er finest' date=' iallefall bak. Men har troa på dette, siden din forrige ble så bra] Ja, helt enig med deg der faktisk! Hehe, bra du har trua Nei, fy faan for et boss!! Sjalupetter! Blir vel å få denne på Norsk Metallretur så snart som mulig ja, å lage noe stygg rusten jævlig spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Skal du beholde den Infinity leppa? Eller skal det på noe Mtech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Infinity-leppa blir tatt av og knekt i to, evt solgt skal ha noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 chromen rundt vinduene, blir den beholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 hadde du lakka den hadde det blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 hadde set bedre ut med en IS leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Infinity-leppa blir tatt av og knekt i to, evt solgt skal ha noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå