Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

gratulerer igjenn, kjenner jeg gleder meg til å følge denne tråden videre nå :applause:

Takker :) Ja, får håpe jeg klarer og hoste opp noe dere kan like her på bimmers ;)

Nydelig Jørgen :D

Hva som skal gjøres med denne? :)

Takk for det, fizn!! Er vel et rimelig greit utgangspunkt dette ja :)

Tja, vi får vente og se ;) Har planer om mods allerede over helga når jeg får bilen hjem der jeg bor, så kommer vel oppdatering om det skjer noe spaaanande! Har som sagt bestilt time med full shine av bilen, så håper lakken får tilbake rødfargen sin skikkelig, da den er en smule matt nå :)

Skal denne bilen selges skal jeg ha den, hvis ikke forrige eier skal! :)

Hehe, greit jeg bruker å selge E30`ene mine, men må nok ha denne litt til :lol: Selger ville ha førsterett ved evt salg igjen ja, men det kommer nok ikke til å skje på lang tid, om det i hele tatt skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra du til hel&%$# for en bil!! Nydelig e30:) Og som flere sier, den er i gode hender nå:D Det så man på din forje e30 :D
Takk takk! :) Håper og tror det ja..! Den forrige E30`n tror jeg nesten alltid vil være den som var den råeste E30`n jeg har eid..! Alltid hatt mere sansen for preface, så skal bli vanskelig (umuilg??) og toppe den med denne tror jeg.. Men vi får prøve :)

Syns selv preface er finest, iallefall bak. Men har troa på dette, siden din forrige ble så bra:) så følger med her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt full utvendig shine med polering og lakkrens neste uke, slik at den forhåpentligvis skal skinne som den en gang gjorde til treffet neste helg :D

Scandicshine? :)

Nei desverre ikke Scandishine-nivå denne runden.. Har en kompis som har Bilpleie-firma, så de skal få ta seg av bilen utvendig nå før treffet, og før det blir satt inn for vinteren :) Har hatt bil hos de før, som mildt sagt ikke så ut i natta, og var fornøyd med resultatet de leverte :)

[quote name="Morstan"

Syns selv preface er finest' date=' iallefall bak. Men har troa på dette, siden din forrige ble så bra] Ja, helt enig med deg der faktisk! Hehe, bra du har trua ;)

Nei, fy faan for et boss!!

Sjalupetter! :oops::oops:

Blir vel å få denne på Norsk Metallretur så snart som mulig ja, å lage noe stygg rusten jævlig spiker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...