Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Grattis med priser! bilen er skamrå. men skal du beholde chrome listene rundt vinduene? og det klistremerket på panseret trur jeg egentlig at jeg liker..men ikke heelt Takk Henrik! Mja, tror de blir på bilen i år i alle fall. Har shadowline liggende, men det har jo "alle", så derfor jeg ikke har byttet, skille meg litt ut Hehe, var i tvil selv ang tyskerfargene, men har bare fått positive tilbakemeldinger på det, så mange som like det Enkel å grei e30.. den perfekte oppskrifta men er bilen kjørbar langs vei med den klaringa på hjulbue/dekk? Ja, det enkle er ofte det beste? Kjørbar ja? Ingen problem.. Kjørte fra Smøla til Ålesund.. Tok tre ferger og kjørte 25-30mil med ymse veistandarder uten noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Du skal selvfølgelig beholde både kromlistene og klistremerkene! Flott bil forøvrig, følger med her selv om jeg ikke skriver så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Klistremerket på panseret passa sjukt bra til rød bil syns eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Pent! Grattis med pokaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Gratulerer! Vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Du skal selvfølgelig beholde både kromlistene og klistremerkene!Flott bil forøvrig, følger med her selv om jeg ikke skriver så ofte. Bra at folk liker detaljen! Blitt mer og mer fortrolig med den selv også Ja, kromlistene blir på denne sesongen ja! Hjertelig takk! Klistremerket på panseret passa sjukt bra til rød bil syns eg! Mm? Det er bra! Pent! Grattis med pokaler Takker Markus Gratulerer! Vel fortjent Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Lekker bil, lekker eier! Det e bærre lækkert! Jeg har fulgt med her, men er ikke så flink til å skrive i sånne tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Mine bilder av Madde under treffet IMG_0868 by matsrh, on Flickr IMG_0861 by matsrh, on Flickr IMG_0860 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Får det ikke stort penere enn dette altså, gratulerer med pokaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Nytern: Hjertelig takk! Ser ut som om det er en del som følger med uten å skrive noe, men det er jo like koselig det også Takk Mats Herlige bilder!! Tusen takk Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Fyyy farin.. Nyydelig! Tror bare jeg har en ting å sette fingeren på, og det er blinkelys i fangeren foran. Jeg personlig ville nok sota dem litt, for å få samme effekt som DE-lampene! Men det er jo bare min mening Ellers har du et prakteksemplar av en E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Gratulerer me bilde på StanceNation's FB side fy flate får en strøken E-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Lars Gunnar: Jeg er fullstendig klar over det, men jeg har glemt å kjøpe andre glass Det SKAL byttes, så får vi se når MagnusSør: Jøss se der ja! Morsomt Takk! Stancenation er en ting, men like`s på forsidebilde mitt av bilen fra ordføreren her ute er minst like stas Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hadde du ikke hatt dame, kunne du spurt damene på byen om de vil være med hjem å se din prisbelønte bil Bankers den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hadde du ikke hatt dame, kunne du spurt damene på byen om de vil være med hjem å se din prisbelønte bil Bankers den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå