Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja som sagt, ikke alt som stemmer, bl.a det med heving, og at min bestefar har vært en hjelpekilde.. Han han jo vært under torva siden 1997, så han har bidratt lite til min E30-entusiasme :lol: Forklarte liksom at bil/motor lå litt i blodet, siden min far og bestefar begge har vært mekanikere i 100år (det var en spøk, men den tok hun ikke), og at min far har hjulpet meg oppover tiden med ting jeg selv ikke har fått til.:)

Men som sagt, journalistikk er vel omtrent der det hele tiden har vært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) kjører KW Coilovers vol.2.:) tatt vekk justeringa bak, bare "fjærskåla" som holder fjæra igjen, 5 bumpstops på hver side. Foran er det senket helt på max at jeg klarer å få nesten fult rattutslag uten å skrape skjermen. Skal kjøpe camberjustering etterhvert å få den ned 1-2cm til foran om mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) kjører KW Coilovers vol.2.:) tatt vekk justeringa bak, bare "fjærskåla" som holder fjæra igjen, 5 bumpstops på hver side. Foran er det senket helt på max at jeg klarer å få nesten fult rattutslag uten å skrape skjermen. Skal kjøpe camberjustering etterhvert å få den ned 1-2cm til foran om mulig :)

Blir det ikke helt totalt ubrukelig og kjøre med når det blir så lavt?

Kommer du over en eneste fartshump? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, har kjørt alle plasser jeg ville kjørt.:) Må bare ta det litt rolig. Fartsdumper kjører jeg stort sett bare rett over, og kan vel telle på en hånd de ganene jeg har vært neddi:) Fergelemmene kan være litt tricky, men stort sett bare eksos eller IS-leppa som tar neddi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, din er jo mye lavere enn min men jeg har den forbanna eksosen som er mye lavere.

Tar jo nedi ofte.. Nesten så jeg har begynt å ikke bry meg lengre.

Må ha ny eksos uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det brydde ikke meg på den gamle heller.. Den var så slitt.. Når Sebring-eksosen en gang kommer på, så bygger nok den litt lengre ned, så da kommer jeg til å punkte på en sliteplate om det blir slitsomt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite mobilbilde fra i dag :)

7ktw66tqlhoeadla2gle.jpg

I kveld blir det muligens shoot med en flett orginal E28 med fint lite km. på telleren, så om dere vil se mere av den så kommer det bilder på facebooksiden min :)

Følg meg på linken under i signaturen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger camberjustering foran har jeg splitter nye GS justebare tårnlager foran med justerbar camber :) Koster vel 2500 igrunn, jeg betalte 1700 da GS hadde treff. Aldri brukt, å flaska med olje å alle shimsa/spacerne eller hva jeg skal kalle det følger med. Om du er interessert, gi et bud på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...