Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Tore! Som sagt til mange andre, prisen er ikke noe fasitsvar på hva denne går for, men de som har virket skikkelig interessert, har ikke vært forferdelig kritisk til det jeg forlanger. Så får vi se OM den blir solgt, og evt HVA den går for.:) Det er ikke aktuelt med et veeldig stort avvik i summen (LES: flere ti-tusener), da står den godt i mitt navn og får mest sannsynlig en makeover til neste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så veeeldig mye på det, men noen tanker har jeg gjort meg opp, som i grunnen er varierende.

1. Cashe ut og bygge garasje
2. Kjøpe nytt kjøretøy (ikke nødvendigvis E30)

3. Frigjøre kapital til huset som skal totalrenoveres (ikke så veldig aktuelt)

4. Legge det jeg får i E30`n, sammen med E61`n i en forholdsvis ny bil (F31???) 

Men som sagt dette er bare tanker jeg har i hodet for tiden.. Blir ikke bilen solgt til en sum ganske nær prisantydning, så kommer den bare til og stå i mitt navn fortsatt, og sikkert bli seende litt annerledes ut til neste sesong :) 

Forøvrig et lite kveldsbilde fra forrige uke.. Ikke så bra bilde av bilen, men mektig himmel om ikke annet ;) 

988736_592893900767928_787460908_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok et poeng der, Markus :) 

Men nå har den ikke dratt noen plass enda! 

Fra søndagskveld og utover blir det gjort litt med bilen. Har vært og kjøpt alle oljer nytt i dag, på motor, gir og diff, samt oljefilter. 

På tirsdag skal den på EU-kontroll, samt mandag og tirsdag så har jeg fått beskjed fra karosserimannen vår at de to pittesmå rustdannelsene, ene i bagasjerom og en i motorrom bilr tatt med det samme. Sååå, da er det vel egentlig ikke noe mer og utsette, men regner med at reg.reim og strammer, samt kanskje vannpumpe i samme slengen blir byttet. Evt om det blir noen feil på EU som må utbedres, noe jeg tviler på da SVV gikk gjennom hele bilen da jeg var inn og godkjente senk her i vår/tidlig sommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...