Torek Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Lykke til med salg, Jørgen! Høy pris, men allikevel ikke feil pris. Denne bilen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Takk for det Tore! Som sagt til mange andre, prisen er ikke noe fasitsvar på hva denne går for, men de som har virket skikkelig interessert, har ikke vært forferdelig kritisk til det jeg forlanger. Så får vi se OM den blir solgt, og evt HVA den går for. Det er ikke aktuelt med et veeldig stort avvik i summen (LES: flere ti-tusener), da står den godt i mitt navn og får mest sannsynlig en makeover til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Madde er utn tvil verdt 160k,, skal godt gjøres å finne bedre orginallakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hmm, spørsmålet er hva du skal kjøpe deg nå. Jeg tror ikke du kommer til å kjøpe E36, så da tipper jeg E21. Eller skal du ikke ha gammel bimmer lengre? Hva er planen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Jeg har ikke tenkt så veeeldig mye på det, men noen tanker har jeg gjort meg opp, som i grunnen er varierende.1. Cashe ut og bygge garasje2. Kjøpe nytt kjøretøy (ikke nødvendigvis E30) 3. Frigjøre kapital til huset som skal totalrenoveres (ikke så veldig aktuelt) 4. Legge det jeg får i E30`n, sammen med E61`n i en forholdsvis ny bil (F31???) Men som sagt dette er bare tanker jeg har i hodet for tiden.. Blir ikke bilen solgt til en sum ganske nær prisantydning, så kommer den bare til og stå i mitt navn fortsatt, og sikkert bli seende litt annerledes ut til neste sesong Forøvrig et lite kveldsbilde fra forrige uke.. Ikke så bra bilde av bilen, men mektig himmel om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 kanke selge denne! Kommer til å gråte deg i søvn hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Ja, du har nok et poeng der, Markus Men nå har den ikke dratt noen plass enda! Fra søndagskveld og utover blir det gjort litt med bilen. Har vært og kjøpt alle oljer nytt i dag, på motor, gir og diff, samt oljefilter. På tirsdag skal den på EU-kontroll, samt mandag og tirsdag så har jeg fått beskjed fra karosserimannen vår at de to pittesmå rustdannelsene, ene i bagasjerom og en i motorrom bilr tatt med det samme. Sååå, da er det vel egentlig ikke noe mer og utsette, men regner med at reg.reim og strammer, samt kanskje vannpumpe i samme slengen blir byttet. Evt om det blir noen feil på EU som må utbedres, noe jeg tviler på da SVV gikk gjennom hele bilen da jeg var inn og godkjente senk her i vår/tidlig sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Hadde inspeksjon på felgene i går av sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Fin bil og fin pus !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Den så litt lei seg ut. Vet den at den ligger for salg? Frode D og tommyheimberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ja, småskuffet da jeg fortalte den lå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Syns ikke dette e noe upris.. vis bilen er i så god stand som bildan vis.. så er den verd det... er ikke mange igjen av disse e30.. som ikke er hjælskrudd eller overtrimma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Denne er hverken ihjelskrudd eller noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Da har det blitt tatt en liten service på godbilen i dag Byttet motorolje og filterOlje på girkassenOlje på diffenTok litt bilder også, men la igjen kameraet i verkstedet, så det får bli i morgen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Da ble E30`n EU-godkjent for to nye år i dag, naturligvis helt uten feil/mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå