elmirh Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Som sagt så vurderer jeg å kjøpe denne bilen.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35946988 Noen som vet noe om den? Var prisen grei? Eventuelt noe erfaringer med mb auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 viewtopic.php?f=9&t=228716 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hadde ikke brukt 300k på en E61 pre-FL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hadde ikke brukt 300k på en E61 pre-FL Ikke jeg heller. Mye kødd med elektronikk på disse, og mange biler sliter med vannlekkasjer inn diverse plasser som leder vannet til elektriske komponenter. Men bilen var fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Mye kødd med elektronikken på e61 generelt eller kun preface? ja bilen er fin den Noen som vet motor koden på 525d pre face og facelift e61 og hvor mange mer hk facelift har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Våger meg til å bryte inn litt. Det sies at det er mye kødd på elektronikken i E61, men er det like mye tull med E60 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hadde ikke brukt 300k på en E61 pre-FL Ikke jeg heller. Mye kødd med elektronikk på disse, og mange biler sliter med vannlekkasjer inn diverse plasser som leder vannet til elektriske komponenter. Men bilen var fin da! Faren min sin facelift E61 525xd 2008, har hatt samme problemene. Vann i siderommet bak og elektriske feil her og der. Så er tydeligvis ikke noe som har blir rettet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Snakk for deg selv ... Utrolig fin bil da, men 525d facelift har en herrlig motor. Lett å chippe også. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaguten Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Dette ... 45803.html samme bil som avbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Se her ja. Det var samme bil på bildet. Den siden den ligger på bakken fikk skader på kalipperene sideskjørtet og bulk på kanalen. Men skulle tro bremseskivene på den siden burde vært byttet. Det er nå ordnet av kokstad bilakkering. Men de hadde kun takstpapirene på skadene. Hvis jeg skulle lagt inn et bud på denne hva burde det vært uten at det blir skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Snakk for deg selv ...Utrolig fin bil da, men 525d facelift har en herrlig motor. Lett å chippe også. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jeg går utifra at du syns prisen er grei, og du kunne selv vurdert denne. Med "blinde" øyne er det en fin bil til en fin pris. Jeg syns det er veldig kjipt og ha en såpass dyr bil, og samtidig måtte bytte masse dyre deler på verksted, eller være potensielt i risiko for dette. Du får nok en betydelig bedre bil i facelift. Feks oppgradert styring på iDrive. Den som står i preLCI e6x og e9x tar det noe tid å bli vant til. Spesielt når man roter inne i menyer og telefonlister etc. Videre mener jeg at mye av de elektriske komponentene, vanndrenering osv er flyttet i LCI nettopp pga disse problemene, men ikke siter meg på det. Jeg ville aldri gitt et bud på bakgrunn av hva som blir oppfattet som skambud. Jeg ville gjort en totalvurdering av bilens tilstand, og sammenligne andre biler på markedet, og prisen de står avantert for- gjort meg opp en mening om hva som er en fair pris, og lagt meg 10-15000 under den igjen, slik at du kan gi litt slipp i en eventuell prisdiskusjon. Målet må være å finne en bil du blir fornøyd med til en pris du er fornøyd med. Jeg sjekket 5-6stk e91 før jeg fant min. Min hadde betydelig mindre steinsprut, mer bremser igjen (av hva man kan se når felgene står på bilen) i forhold til andre som var tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå