Gå til innhold

Min 318is Class II Limited Edition.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig pen E36 :)

Men leppa burde du få lenger inn ja, det der ble litt mye, ellers tror jeg dette blir bra ;)

Ja kommer til å ta livet av den i en fartshump ganske fort tipper jeg :P Men moro å skru den fram når en skal kjøre på bane :-) Og tøft at det er originalutstyr fra fabrikk :-) Ny lakk, litt senk og nye setetrekk foran så begynner jeg å bli meget fornøyd med bilen :-) Den er faktisk utrolig tight og fin å kjøre og, selv om den har gått over 320 000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Artig å følge med her! :) Kommer nok til å bli bra, men den Class II frontspileren den bygde noe faen å :P Prøv å flytte den lengre bak ja, sånn at du får litt mer av den under bilen, da tror jeg du er der :) Er det så høye fartsdumper der du bor ama? Hehe :P

Sånn med tanke på DAB'en, fulgte det med DAB mottaker på spilleren eller er det etterkjøpt? Tok meg tid til å kjøpe meg ny spiller (LG LCS710DAB) forrige helg og den var det med DAB mottaker på, men denne var såpass liten at Jeg tok av lista ifra dashbordet på venstre sida opp til døra, hvis du skjønner hva jeg mener :P Også fikk jeg lagt den på baksiden der, ingen synlige kabler eller noe. Nå skal det sies at mottakeren på min var 1x1cm med en kobbertråd på 0,5x15cm Og den ligger gjemt og teipet fast på innsiden av stolpen på venstre side :)

Den i midten er DAB mottakeren og der ser du sånn nogen lunde hvor stor den er :)

52gklwlm7blz90ax7zo9.jpg

Sorry hvis det ble OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta spoileren bakover for noen uker siden og det ble ganske mye bedre :-) tror ikke jeg har mulighet til å legge dab mottakeren min bak, da min type ser annerledes ut. [ Bilde ]

Ble bra når du fikk flyttet frontspoileren litt lengre bakover :)

Ah, du har antagelig en sånn svart "liten" boks bare du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har blitt veldig bra Mexos, det må jeg virkelig si! Reddet denne!

Jada, og bedre skal den bli :-) Gleder meg til å få lakkert den.

Har en liten boks med ledere som skal limes mot ruta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ga du for gt leppa?

lyst på 8)

betalte vel 1990 for leppa på koed med bmw ccn rabatt. Så kommer festebrakettene i tillegg,samt gt splitterne. Brakettene er litt kostbar, så skal en ha alt så er en fort over over 5000kr pluss gt splitterne tenker jeg (De kan du kjøpe på ebay uorg for ca 500kr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en må skrive inn delenummeret i handlekurva for å få den opp :-)

Edit: Ole la inn disse tidligere i tråden så jeg. Her er det du trenger:

Antall Varenummer Varetekst Pris I alt

1 51242264033 Halter NOK 928,00 NOK 928,00

1 51112264032 Halter rechts NOK 664,00 NOK 664,00

1 51242264031 Halter links NOK 664,00 NOK 664,00

1 51112264028 Frontspoiler NOK 2.148,00 NOK 2.148,00

12 51248193848 Schraube NOK 10,40 NOK 124,80

Lagre denne handlekurven. Netto NOK 4.528,80

Fraktkostnader (2,20 kg) NOK 169,00

Moms (25%) NOK 1.174,45

Totalt NOK 5.872,25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det 23 juli og jeg har fødselsdag. Dette ble feiret med å kjøpe seg 1-serie, ny gassgrill pluss at jeg fikk denne! Original BMW modellbil av 318is Class 2'n som cecotto vant adac tourenwagen-Cup med i 1994 :-) morsomt å ha en modell av sin egen bil(dog noe mer modifisert vil jeg tro :P) j3sgvivxdzv61xopld25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...