Erlend E30 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Hei . Ser at det er mange Compacter her så jeg vil vise frem min Compact Planen min var å kjøpe 323i eller 325i men var vanskelig å finne i god stand i min prisklasse så jeg endte opp med en BMW Compact 316iA . Den har gått 149 900 km og tidligere eid av en voksen dame . Vet at mange ikke liker den modellen men jeg liker Compact og synes dem er tøffe. Litt info om bilen : Farge kode Montrealbleu Metallic 1997 mod 102 hk Understell: 40/40 supersport senkesett Er en Edition utgave og det er soltak, el vinduer, air condition, kjøre computer, automat med sport, økonomisk og vinter program, setevarmer, skinnratt osv.. Ellers skal Compacten være mest original . Bilder fra annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36539025 Planer : Ta vekk chrome håndtaket : Gjort Nye blinkers : Gjort Armlene ved midtkonsollen : Gjort Endre Skiltplate : Gjort Gjenstår er BMW Motorsport, M Contour, BBS RK eller originale 323ti felger Må legge frem bilder av Compacten så fjernet jeg chromen som klista på dørhåndtaket . Mye finere med svart . Med nye sotet blinklys Og klassisk felger med nye piggdekk Noen innspill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Tok noe bilder av bilen idag . Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Gratulerer syntes compact ser fin ut jeg, men fikser man m tech, gjør det ting enda bedre. Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Takk for det jo klart at m-tech frontfanger kler bedre men prioterer felger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Blir ikke noe M-tech frontfanger . Skal ha bilen slik som den er . Og ang felger venter jeg til den sommerdekket er slit. Men det som står på bilen er nye sommer og nye vinter med piggdekk . Men har tenkt å gjøre motsatt . De vinterfelgene skal bli sommer felger og den andre vinterfelger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Hva er Edition utgave på compact? Aldri hørt om... Har hørt om sport edition men det er m utgave med sportsinteriør ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Compact ble levert vel både Limited Edition og Sport Edition i fra 318ti og 323ti stemmer det? Men det står Edition i vognkortet . Må være feil eller ? Men ikke alle compacter som har utstyr som min har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Er litt forvirret her nå . Men slik jeg har forstått er at min bil er bare helt vanlig Compact med ekstra utstyr ? Finnes det flere utgaver enn Limited og Sport Edition ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Tror ikke det du, disse utgavene du prater om kom bare med 318ti og opp til 323ti. Du har en standardutgave med litt ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ja det må være riktig som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Knipsa noe høst bilder av compacten med vinter felger . synes felgene passer godt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ser du dropper m front, men du må vertfall få på orginale frontlamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ser du dropper m front, men du må vertfall få på orginale frontlamper Vel smak og behag ang frontlamper angel eyes er tøft og originale blir for kjedelig synes jeg. Men er fornøyd med utseendemessig og med riktige felger nå Jeg er ikke slik som andre "må ha M front osv " Men M front osv hører hjemme hos M3, M-tech fra fabrikk . Må skille seg litt ut som ikke alle har feks uten M front . Synes det er kjedelig at " alle bmwer har M styling " det er min mening derfor gidder jeg ikke ha M front på compacten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Skaff deg orginale lamper og smokk i ccfl ringer, ser 1000 ganger bedre ut enn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Hei igjen på en tide med en liten update Det som jeg har gjort med compacten i det siste er : Sorte nyrer Led skilt lys Superwhite pærer i alle lysene Nye sorte tåkelys med linse ( har sotet dem mer med lamin x smoked lykte folie) Midtkonsoll med armlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå