Erlend E30 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Flott "clean" compact! Liker den fargen der. Den har en herlig dybde, om du skjønner. Tror m-contour hadde blitt konge. Har sett et par e36 compacter med det før.... Hvordan oppleves denne med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Flott "clean" compact! Liker den fargen der. Den har en herlig dybde, om du skjønner. Tror m-contour hadde blitt konge. Har sett et par e36 compacter med det før.... Hvordan oppleves denne med automat? Jo takk for det liker å holde compacten så "clean" som mulig Ang automat Hvis jeg kjører (E) økonomisk går den helt grei men hvis på Sport drar den mer på høye turtall og bedre akselerasjon . Sprek for å være 316i . Men savner manuell av og til.. Jeg trodde før at 316i med automat går dårlig men faktisk ikke. ang m contour felgene passer godt til bilen ja Eller rondell 58 Her er noen bilder feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må si du har har god smak. Alt det der duger jo bra. Synes jo de der klassiske BBS felgene er dritkule jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Må si du har har god smak. Alt det der duger jo bra. Synes jo de der klassiske BBS felgene er dritkule jeg da! Jepp og jeg liker klassiske M og bbs felgene veldig godt. Det er slik det skal være på en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Men synes M5 felger er gromt på en Compact . Skiller seg litt ut som ikke alle andre har . Feks her fra en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Med nær /fjern og park lys superwhite pærer Her ser man åssen det ser ut i mørket (litt gammelt bilde ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Man trenger ikke å kommentere hvis man ikke liker feks parklys m linse osv Jeg liker dem Smak og behag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Hvis folk ikke kan si sin mening er dette waste of time for folk flest, og for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Hvis folk ikke kan si sin mening er dette waste of time for folk flest, og for din del Hva er bortkastet ? Folk kan si sin mening Men selvfølgelig kan ikke "alle" like bilen . Nok om det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Er småkul den her, fin farge og fine planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Alle M-contourfelgene passer kanllbra synes jeg. M-contour 2 er flotte også. Hadde slike på en e34 jeg hadde for noen år siden Se her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Så det ikke før etter jeg posta bildet, men hva er det på bildet i midten??(!) 3 dørs stasjonsvogn M!! Har jeg aldri hørt om før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Er småkul den her, fin farge og fine planer! takk for det hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Så det ikke før etter jeg posta bildet, men hva er det på bildet i midten??(!) 3 dørs stasjonsvogn M!! Har jeg aldri hørt om før... fine M felger M contour er penest synes jeg ang bildet i midten er nok ombygget siden bmw har aldri laget slik type coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå