Nyheim Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hold originalfiltre på den, da den vil miste effekt med åpent luftfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hold originalfiltre på den, da den vil miste effekt med åpent luftfilter Feil tråd? Skal ikke ha noe "trim"-filter på denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hold originalfiltre på den, da den vil miste effekt med åpent luftfilter Feil tråd? Skal ikke ha noe "trim"-filter på denne her Flotters fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hold originalfiltre på den, da den vil miste effekt med åpent luftfilter Feil tråd? Skal ikke ha noe "trim"-filter på denne her Flotters fin bil Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Har hjemmemekka US-parklys! Ble sykt bra, og ga bilen et kjempeløft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Ta bort di andre parklysene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Ta bort di andre parklysene da:) Ja, så var det det da.. Sikkert et flertall her som synes det ser best ut, men jeg liker det slik det er nå jeg, da kombinasjonen av LED-lys og oransje parklys ser utrolig bra ut Men kan jo alltids nappe ut pærene og se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Hvordan koblet du det dær forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Hvordan koblet du det dær forresten? Gjorde det veldig simpelt. Kjøpte pæreholder på Torshov (T10-sokkel), og koblet på + og - ledningene på parklyset med en kabelklemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 åja Det jeg tenkte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 åja Det jeg tenkte meg Jepp, litt MacGyver-mekk må man jo tåle bruker det man har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvordan blir det da når du skal blinke? Iogmed at strømmen er tatt direkte fra parklyset? Om du da bruker hendelen ved rattet så skal vel ikke blinklysene framme fungere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvordan blir det da når du skal blinke? Iogmed at strømmen er tatt direkte fra parklyset? Om du da bruker hendelen ved rattet så skal vel ikke blinklysene framme fungere da? Joda, jeg drillet hull rett over det eksisterende hullet som parklyssokkelen passer perfekt i. Er bare å stikke den rett inn så sitter den Angående blinklyset har jeg ikke gjort noen endringer, da parklyset lyser så svakt at man tydelig ser blinkingen, uansett vær, vind og tidspunkt på dagen. Dersom en er pirkete vil jeg ikke anbefale denne metoden, og heller benytte amerikansk blinklyspæreholder (eller hvordan det er på disse modellene), men for mitt skjønn er dette en mer enn grei nok metode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Flott bil Tusen takk Skulle gjerne oppdatert med litt bedre bilder, men slik den er skodd for øyeblikket ser jeg ikke noen grunn til det. Kjedelige originale 15" på 185-hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå