Spiff Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Mente mer sånn "hei ta bilder med vipp på soltaket!!!"Og tåkelysene på diesel er mindre enn bensinversionen pga kjøler foran... ja, det veit jeg, men dissa ser ovale ut, det er ikke orginalt på diesel. også er den også bygd om i fra bensin. så ser ut som det er noe uorginale for min del i hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Da er løsningen ditt problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Disse tåkelyktene er ikke org. Jeg tenkte ikke over å åpne takluke. Jeg bruker ellers å kjør med den åpen Jeg vudere å kjøpe angel eyes. Hva syns dere om e38 med angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 wicky e svak får åpne takluker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da skal jeg vippe med takluka på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 hehe jeg kommer vel i varebil uten soltak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei! Har faktisk ikke sett denne tråden før nå Flott bil med grom motor! Lurer på om jeg ikke spotta denne da jeg sto i fergekø på Halsa-Kanestrøm (på e39) en fredag eller lørdag ettermiddag for en stund tilbake Var kansje da du henta den? Når det gjelder angel eyes, så synes jeg det er smak og behag. Jeg valgte å fjærne mine for ikke så lenge siden. Men nå angrer jeg litt igjen De skulle vært lett å ta av og sette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei! Har faktisk ikke sett denne tråden før nå Flott bil med grom motor!Lurer på om jeg ikke spotta denne da jeg sto i fergekø på Halsa-Kanestrøm (på e39) en fredag eller lørdag ettermiddag for en stund tilbake Var kansje da du henta den? Når det gjelder angel eyes, så synes jeg det er smak og behag. Jeg valgte å fjærne mine for ikke så lenge siden. Men nå angrer jeg litt igjen De skulle vært lett å ta av og sette på Jeg har vært noen ganger no med 7serien på fjæra halsa/kanestrøm. Kjørt å sett på noen andre biler før en kompis. Trur rett og slett jeg blir å montere AE og face lift led baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trece Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Fantastisk flott bil dette her, sånn motormessig og utstyrsmessig, men fy så kjedelig det er med _alt_ svart og mørkt. Er ganske enig at den va kjedelig med hel svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hva er hel svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 tipper interiøret siden listverket er foliert svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Har begynt å ta bort carbon look plastikken no. Drit å pelle bort. Må vell leit fram varm luft pistol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 flotte lister som var under der da : ) 750 lister med "innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 flotte lister som var under der da : ) 750 lister med "innlegg" Syns det var noe merkelig med listene. Er det kun 750i som hadde " innlegg "? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 mener det bare var 750n ja, søkte opp denne nå, og ser ut til at det stemmer http://forums.bimmerforums.com/forum/ar ... 99177.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå