Gå til innhold

Aroid`s E38 Sieben V8 diesel.


Aroid
 Share

Anbefalte innlegg

Mente mer sånn "hei ta bilder med vipp på soltaket!!!"

Og tåkelysene på diesel er mindre enn bensinversionen pga kjøler foran...

ja, det veit jeg, men dissa ser ovale ut, det er ikke orginalt på diesel. også er den også bygd om i fra bensin. så ser ut som det er noe uorginale for min del i hverfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har faktisk ikke sett denne tråden før nå :oops: Flott bil med grom motor!

Lurer på om jeg ikke spotta denne da jeg sto i fergekø på Halsa-Kanestrøm (på e39) en fredag eller lørdag ettermiddag for en stund tilbake :-k Var kansje da du henta den?

Når det gjelder angel eyes, så synes jeg det er smak og behag. Jeg valgte å fjærne mine for ikke så lenge siden. Men nå angrer jeg litt igjen :P De skulle vært lett å ta av og sette på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har faktisk ikke sett denne tråden før nå :oops: Flott bil med grom motor!

Lurer på om jeg ikke spotta denne da jeg sto i fergekø på Halsa-Kanestrøm (på e39) en fredag eller lørdag ettermiddag for en stund tilbake :-k Var kansje da du henta den?

Når det gjelder angel eyes, så synes jeg det er smak og behag. Jeg valgte å fjærne mine for ikke så lenge siden. Men nå angrer jeg litt igjen :P De skulle vært lett å ta av og sette på :lol:

Jeg har vært noen ganger no med 7serien på fjæra halsa/kanestrøm. Kjørt å sett på noen andre biler før en kompis. Trur rett og slett jeg blir å montere AE og face lift led baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...