Aroid Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 No har E38 740d Individual kommet inn på gårsplassen vårres. Bilen er en 750i Individual som er bygget om til 740d og alt er godkjent i vognkortet. 20" sommer 285/30-20 bake og 245/35-20 foran 19" Vinter 245/45-19 Her er det jeg kommer på av utstyr uten om standar som er i bilen. -El.seter foran med masasje og el.seter bak med varme -Lys i dørhandtaker utvendig og innvendig -El.bagesjerom -El.solgardin bake og dører -Garasjeport åpner -El.speil som slår seg inn med autoblending -Regnsensor -Pungterings varsler -Park sensor foran og bak -EDC Elektronisk Damper Control (Fjernet pga senking) -Webasto -TV inn og ut bake -Navi -Hifi pro DSP lyd anlegg -Dobbel ruter rundt heile bilen -Xenon lys -Telefon -Soltak -Svart taktrekk -Dashbord i full skinn Buffalo, antrasitt Schl.Nr. P3AT -Helskinn interiør Buffalo, antrasitt som Schl.Nr. P3AT Vinter felgene Utvendig lys i dørhand taker
Spankus Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 du som fikk fingra i denne ja sikla på den sjøl! deilig mye utstyr på'n Gratulerer!
635csi Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Se der ja, da var denne bilen solgt altså Siklet litt på denne for et par år siden da jeg kjøpte E38`n min av samme fyren. Håper du blir fornøyd med kjøpet. Skikkelig utstyrsbombe dette Er den godkjent ombygd i vognkort?
Aroid Posted August 31, 2012 Author Posted August 31, 2012 Se der ja, da var denne bilen solgt altså Siklet litt på denne for et par år siden da jeg kjøpte E38`n min av samme fyren. Håper du blir fornøyd med kjøpet. Skikkelig utstyrsbombe dette Er den godkjent ombygd i vognkort? Alt er godkjent motor,felger og senk.
S.Hafsmo Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 4l diesel er jo ikke akkurat hverdagskost her i landet. Du må få ut flere bilder.
NBCustom Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Å fy fader! Gratulerer med en av de grommeste bilene på forumet! Hva er planene for bilen da?
Aroid Posted August 31, 2012 Author Posted August 31, 2012 Å fy fader! Gratulerer med en av de grommeste bilene på forumet!Hva er planene for bilen da? Takk Lakt ut flere bilder nå. Tatt med mobil. Planen er ikke så mye enda. Kommer ettervært når man har hatt bilen en stund. Bytt ut diverse lyspærer til hvite i utvendige dør handtaker Lakk opp sideskjørtene Skift ut baklyktene til 2001mod look oppgrader subene i hatthylla
Ostnes Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Så det er du som har den alså. Låg bak den for noen dager siden og såg den svingte ned mot dere. Gratulerer med stilig bil!
635csi Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Alt er godkjent motor,felger og senk. Nice. Kan se for meg at denne drar i vei rimelig greit
bmw-520i Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 dette var bare gromt bra du bytter ut e39 med 7eren hehe
Spiff Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 så grom ut denne ja, er det carbon folie som er lagt på treverket?
SigurdE36 Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Gratulerer med rå bil, kan kan ikke være mange av disse i Norge. Er dette samme motoren som seinere ble solgt i e65? Vet du hva fargen heter? Personelig ville jeg tatt av karbonfolien, og fått på noe bmw felger. Det som gjør Individual bilene kule er jo at de er anderledes, men originale.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now