Aroid Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hærlig. Skal bli godt å få bort driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ble mye mye bedre nå Du fant gull under folien der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 "treverket" rundt gearspaken og gearkulen er sprukket opp. God grunnlag til å kjøpe gearkule i skinn nå hva dere trur å lakere midtkonsol dekslet blank svart. Trur dere det blir rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Trur jeg skal legge skinn i midtkonsolen siden dashbordet og alt er i skinn i bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Fikk i bursdags gave fra dama mi. Slips og mansjett knapper for å ha på skjorta. Nice Bilen står i ro fortiden. Her er no vinter felgene på bilen. Dårlig mobil bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Absolutt ikke feil de vinterfelgene der da! Nydelig bil forøvrig og da. Style 65 er det vell de felgene heter? Nice gave fra fruen og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Rødt slips <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Absolutt ikke feil de vinterfelgene der da! Nydelig bil forøvrig og da. Style 65 er det vell de felgene heter?Nice gave fra fruen og;) style 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Jepp. Style 95. Syns dem passer veldig godt til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg skulle på Gs bud sin bmw treff. Men får ikke lån prøveskilt. Forbanna ålesund trafikkstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg skulle på Gs bud sin bmw treff. Men får ikke lån prøveskilt. Forbanna ålesund trafikkstasjon. hvorfor ikke det? burde jo være en god forklaring dem kommer med da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Har ikke dere prøveskilt du får låne på jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Sjønner! Ingenting på den der ålesund trafikkstasjon som gir mening..! Vært der en par ganger med min selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Får prøve å sende go jenta min ned til jålesund trafikkstasjon. Kansje det er ett håp. På jobben får jeg låne kun i nærområdet. No skal vi ha prøve skilt pga bilen skal på "verkstedet" på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 fikk ikke adskilt i fjor jeg heller. de mente at jeg hadde misbrukt de pga jeg hadde hatt det for mange ganger. og at det var ikke hensikten med de. dro dit dagen etter og spurte en annen ekspeditør. da fikk jeg. forbanna drit systemet der. de sitter jo å finner på regler underveis. skulle vært privatisert det der. da hadde det nok blitt forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå