Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"treverket" rundt gearspaken og gearkulen er sprukket opp. God grunnlag til å kjøpe gearkule i skinn nå:grin: hva dere trur å lakere midtkonsol dekslet blank svart. Trur dere det blir rart?

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk i bursdags gave fra dama mi. Slips og mansjett knapper for å ha på skjorta. Nice :grin:

20130409_000140_zps36df9c0e.jpg

20130409_000038_zps849c699c.jpg

Bilen står i ro fortiden. Her er no vinter felgene på bilen. Dårlig mobil bilde.

20130408_195115_zps07373a35.jpg

Skrevet
Absolutt ikke feil de vinterfelgene der da! Nydelig bil forøvrig og da. Style 65 er det vell de felgene heter?

Nice gave fra fruen og;)

style 95 ;)

• 1 month later...
Skrevet
Jeg skulle på Gs bud sin bmw treff. Men får ikke lån prøveskilt. Forbanna ålesund trafikkstasjon.

hvorfor ikke det? burde jo være en god forklaring dem kommer med da!

Skrevet

Får prøve å sende go jenta min ned til jålesund trafikkstasjon. Kansje det er ett håp. På jobben får jeg låne kun i nærområdet. No skal vi ha prøve skilt pga bilen skal på "verkstedet" på bud

Skrevet

fikk ikke adskilt i fjor jeg heller. de mente at jeg hadde misbrukt de pga jeg hadde hatt det for mange ganger. og at det var ikke hensikten med de. dro dit dagen etter og spurte en annen ekspeditør. da fikk jeg. forbanna drit systemet der. de sitter jo å finner på regler underveis. skulle vært privatisert det der. da hadde det nok blitt forandringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...