Aroid Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 No fikk vi prøve skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Blir det noe kolonne kjøring av bmw fra Ålesund, noen som veit noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Skal oppover en 3-4 biler i fra Sykkylven lørdags morgen, vi kommer til å kjøre ilag ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Kjører dere til magerholm og forbi Valle da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Jepp, tror vi satser på 07:50 eller 08:10 fra aursneset, så kjører vi vell valle veiene videre innover mot Vestnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 ok. Jeg blir vell å vente nede på Tanken på Valle til jeg ser noen som kommer No har jeg fått gjort klart sommer felgene I morgen blir det bytting av Abs sensor og vasking av bil. Kansje bygg eksos anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det er bare og gjøre Er vel i krysse der i hal9 tiden tenker jeg, blå e60, min e39, grå Acs e91 å noe e36 å e34 tipper du ser hvem vi er, e60ien å e39 er ivertfall skammelig lave så bare å se etter noen som sikkert henger litt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Laget innlegg og sjekker respons fra nærområdet her på forumet. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=261974&p=2807423#p2807423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Da var Gs treffet over. Utrolig mange fine biler. Klar gjøring av 7 serien brukte jeg 9 timer. Fikk 4 timer søvn før vi for på treff. Går var det skifting av Abs sensor venstre bake, 2stk løpe hjul på motor, montering av sommer hjul og full polering. Bilen vart skiten på turen til Gs ellers liker ungene mine spinning, så bra at noen som gidder å underholde ungene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Sommer felgen på. Kranze Vishunu som er 2delt. Bilde fra Fredags kvelden etter ferdig med Abs sensor som måttes pirkes ut i små deler(kjent problem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Flere bilder med hjulene på da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 skulle gjerne sett noe bilder av denne snart som er tatt med noe annet enn mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Tatt bort bak pottene i dag;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Lydklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Lydklipp? Vart ikke noe særlig forskjell. Bare litt mørkere lyd. Har enda 4 mellom potter og 2 katalysator som skal bort. Da trur jeg nok lyden kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå