kortsluttning Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Noen som vet om det er forskjell på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Nei er ikke forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Er det ikke sånn at på motorer så er eksosens motstand tilpasset motoren? Har hørt det samme at den er helt lik, men litt merkelig da det er 40hk mer og større volum på 3 liter. Den passer jo sikkert fysisk, men jeg tenker på motstanden i annlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hvorfor skal du gjøre alt så komplisert? Nei det er ikke forskjell. Det er forøvrig ikke 2-taktere vi snakker om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Det er jo bra:) Så slipper jeg å bytte annlegget.. Nei hadde ett innlegg for litt siden ang å montere scmiedemann annlegget, da var det jo mye snakk om at original eksosen var best pga motstand osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Noen flere som kan bekrefte at motstanden i annlegget er lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hva er problemet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hvis man ser på etk ser man at hele anlegget har samme delenumre ergo dønn likt. Bakpotta har forskjellig, men "sportsbakpotte" har likt så blir akkurat det samme. Uoriginale anlegg er også like for 325 og 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Takker så mye lars:) Da beholder jeg nok original eksosen når jeg bytter motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå