e30meet Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Snart 100 medlemmer! vi er 93 stk nå! Klarer vi 100 før jul?? For de som vil at Performance BMW skal følge velkomstpakken så er det bare å slenge seg rundt og melde seg på siden de 100 første får dette med! http://www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Melder meg inn i morgen. Må bare ha bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 jeg ble medlem nr 90 Ser fram til å ta med mine 2 e30`r på treff til sommer`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Kjekt med pakke i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Fått pakken, takk gutta:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Fikk også pakke i dag med kort å blad og hele greia Medlem nr.71, om noen skulle ha svært stor interesse av og vite det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Det er bra! Nå har vi i E30Meet tatt noen dagers ferie, for de som bestiller nå i jula vil det bli sendt ut fra 1.januar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Fikk pakka mi idag jeg og Om det ble litt surr for deg/dere som sender, så fikk jeg konvolutt med "takk for at du ble medlem" nr 61 og 62. Men bare mitt medlemskort da (61). Om dere lurte på hvorfor dere måtte skrive ny 62. konvolutt så er det grunnen Anbefaler at dere sender med et klistremerke også, da får folk et påskudd til å sette et på bilen å reklamere videre. Jeg tenkte ikke så langt.. og da er det nok mange som syns det er stress å gå tilbake å handle en. Dytte på folk noe positivt ender ofte med at de får sparket de trenger for å gå ut å klæsse stickern på bilen Når ting "føles" gratis. Og gratisfølelsen i markedsføring har gjort mange til milionærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Klistermerker er under produksjon og blir sendt ut til alle som er medlemmer med en gang vi får de! Så det kommer! bare å holde seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hehe,må gi mer skryt til Hylle og kompani! Jeg sendte ikke inn bilde til medlemskortet,men jaggu har de ikke leita opp et av e21'en min og hatt på...) så tommel opp,om servicen og nivået holder seg oppe må dette bli VELDIG bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Medlem nr 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hva er poenget med å melde seg inn, når man ikke har E30 egentlig? Ser mange her har gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Fordi Club E30Meet er klubben for alle BMW-entusiaster http://e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Man får rabatter samtidig som man støtter opp en god sak! Er verd de usle 250 kronene i året det koster å være medlem for å støtte opp de som driver med dette på frivillig basis for å lage arrangementer som andre folk kan møte opp på å nyte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Er fremdeles 4 blad igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå