Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.

e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er E30Meet?

E30Meet er en BMW klubb for ALLE modeller.

Vi er klar over at navnet kan være frustrerende dersom man er eier av en annen modell enn E30.

Men vi vil presisere at ClubE30Meet er og vil være en klubb for alle BMW'er.

Vi ønsker å bygge opp et nytt og mer moderne BMW miljø i Norge med fokus på sosiale treff der vi møtes over banekjøring og utstillingstreff.

Ved å melde seg inn i ClubE30Meet er man med å bygge opp et nytt miljø sammen med likesinnede, Man vil få gode rabatter hos en mengde bedrifter vi har rabattavtaler med, og man vil også spare endel penger på å være medlem ved deltakelse på våre treff.

ClubE30Meet er under oppbygging og det vil definitivt bli flere goder for medlemmene i tiden som kommer, Vi ber om forståelse for at alt ikke kan gjøres i ei vending og at vi trenger tid for å bygge opp et helt nytt miljø.

Som medlem bør man følge vår facebook side www.facebook.com/ClubE30Meet

Man kan også følge www.facebook.com/E30Meet for daglige oppdateringer av blant annet medlemmer sine biler.

For mer informasjon kan man se vår nettside som er www.e30meet.com - Her vil det komme oppdateringer om program for treffet vårt i 2013 som blir på Rudskogen Raceway 21 og 22 Juni.

Vær gjerne med og støtt opp om ClubE30Meet og delta i oppbyggingen av et helt nytt og bra BMW miljø i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt styremøte i E30Meet ikveld, Nå begynner bitene å falle på plass for treffet vårt 21 og 22 juni.

Det er fortsatt endel arbeid igjen, og vi kommer til å arbeide hardt fremover for at treffet vårt blir det beste treffet du deltar på i 2013!! Følg med oss videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke benyttet meg av så mange rabatter enda. Men jeg fikk redusert forsikringen min ytterligere 500 kr i året, men det skal og sies at jeg har den beste rabatten fra før via fagorganisasjonen safe (ys ung). Så nå har jeg svært gode priser på gjensidige på begge bilene mine :)

Er jo en winwin situasjon. For min del så ble det jo gratis medlemskap og en skvett bensin helt gratis :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke benyttet meg av så mange rabatter enda. Men jeg fikk redusert forsikringen min ytterligere 500 kr i året, men det skal og sies at jeg har den beste rabatten fra før via fagorganisasjonen safe (ys ung). Så nå har jeg svært gode priser på gjensidige på begge bilene mine :)

Er jo en winwin situasjon. For min del så ble det jo gratis medlemskap og en skvett bensin helt gratis :) hehe

Det er jo sykt bra, Ys ung gir jo veldig bra pris!

Jeg tror de fleste som melder seg inn sparer og tjener penger på det her hvis de bare gidder og bruke noen av rabattavtalene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere står på! thumbs up!

Takk for det!

Ny rabattavtale, denne gang med Oppegård bilpleie senter AS.

De har sertifiserte bilpleiere og har gitt oss noen gode veldig gode rabatter som ClubE30Meet medlem

Du får : 15% på klargjøring av bil 15% på Shine av biler. (Lakkrens/Polering/dyprens av seter etc..)

Og kun 150,- for innvendig eller utvending vask! Det er billig!! Møt opp i Tømteveien 1.

1410 Kolbotn. Husk å ta med medlemskortet!

ClubE30Meet har forøvrig pr idag 131 Medlemmer, og vi blir stadig flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og en kompis lurer på en ting. Begge av oss er medlem av klubben, og tittet litt på denne avtalen med Stamsaas siden det er vår lokale BMW forhandler. Vi skal begge ha bil på service snart. Vil denne avtalen med Stamsaas også gjelde for ting som service?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...