janerik171187 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 påmeldt banekjøring og utstilling, så nå må jeg nesten få ferdig bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 påmeldt banekjøring og utstilling, så nå må jeg nesten få ferdig bilen Suverent! Da har du litt "press" på deg selv til å jobbe med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var jeg påmeldt kjøring og utstilling. Da er de bare og satse på og ikke vrake bilen før dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var jeg påmeldt kjøring og utstilling. Da er de bare og satse på og ikke vrake bilen før dette da... Satan eg glede meg te å se denne bilen på dette treffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Grattis Jørgen Da har jeg meldt meg på, og håper å få en del timer bak rattet før dette treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Flott at folk ønsker å kjøre på treffet vårt i år også regner med du får kjørt nok Yngve. Litt pause må til og med du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Blir gøy og kjøre på rudskogen med litt mindre biler på banene enn det er på gatebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Blir gøy og kjøre på rudskogen med litt mindre biler på banene enn det er på gatebil:) Når man kan dra på slik som det her, uten å være redd for andre biler, da er det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Ja, her skal vi få kjørt MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Problemet her blir ikke kjøretid, men å få med seg nok dekk og fuel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Blir det ikke salg av R-dekk samt tankbil på banen? Gidder ikke hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Påmeldt. Får håpe møka holder i år og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Blir gøy og kjøre på rudskogen med litt mindre biler på banene enn det er på gatebil:) Når man kan dra på slik som det her, uten å være redd for andre biler, da er det gøy! Så rå den compacen! Finnes det ikke noe info ett ste om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Påmeldt til banekjøring! Kommer med E39 M5 ESS. 590hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Da er jeg også påmeldt. Må berre bli ferdig med bilen først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå