Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns det er mye artigere å kjøre fort med en "drit bil" enn foreks e30n min pga, med en bil med lav effekt etc blir det mye mer kniving og du ligger hele tiden og pusher grensen på bilen, har man 120hp, så bruker man hver eneste en av de:-) har man 700hp så blir en brøkdel utnyttet =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får legge opp en runde med bare Alpina biler. Tipper det er det jeg får lov til å kjøre før jeg blir flagget inn for støy. En liten halvtime til Alpina.

En halvtime får du nok ikke, men kanskje et heat på 10-18 minutt hadde gått an å få til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får legge opp en runde med bare Alpina biler. Tipper det er det jeg får lov til å kjøre før jeg blir flagget inn for støy. En liten halvtime til Alpina.

En halvtime får du nok ikke, men kanskje et heat på 10-18 minutt hadde gått an å få til?

de slipper deg nok ikke ut på banen om du ikke er under støykravene :wink:

Må nok fram med stålull i potta hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får legge opp en runde med bare Alpina biler. Tipper det er det jeg får lov til å kjøre før jeg blir flagget inn for støy. En liten halvtime til Alpina.

En halvtime får du nok ikke, men kanskje et heat på 10-18 minutt hadde gått an å få til?

de slipper deg nok ikke ut på banen om du ikke er under støykravene :wink:

Må nok fram med stålull i potta hehe

Jeg får holde meg på veien da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer vi oss 200 medlemmer! Og det på kun 2 mnd!! Det er for oss som arrangerer helt sinnsykt!

Og til dere som har meldt dere på treffet, Tusen takk, dere gjør livet vårt virkelig mye enklere, og da spesielt med tanke på nattesøvnen! Det er jammen ikke bare bare og ha en 6 sifret regning liggende klar som skal betales om kort tid! Gi dere selv en klapp på skulderen, det fortjener dere, det er dere som gjør at E30Meet blir arrangert iår igjen!

Jeg må også få takke Ehrnst og Kristov som bruker veldig mye tid på å få dette til å fungere, de har stålkontroll på nettsidene og påmeldingsdelen, og det har gått knirkefritt! For meg virker det som det er enkelt og greit å melde seg inn i klubben og forhåndspåmelde seg til treffet!

Nå gleder vi oss noe sinnsykt til treff i Juni, det blir så utrolig gøy!

-Hylle / E30meet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke salg av R-dekk samt tankbil på banen? Gidder ikke hvis ikke.

Tankbil med E85 burde vært "førstepri" :)

Tro det eller ei så er vi i dialog om å få tankbil på treffet, Vi prøver å presse dem litt til å kjøre kampanje på billig fuel disse dagene, god reklame for firmaet deres også.

Vi må ordne litt praktisk rundt dette, spesielt mtp sikkerhet, det er en del regler rundt dette som må avklares. + finne ut av hvordan man skal få tappe over. det var ikke mulig å tappe rett fra tankbilen, men over på et fat, å så over i bil.

Vi skal oppdatere dere ang dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...