Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er denne Martin i gjensidige? Hva er nummeret hans?

Logg inn på sidene, står under rabattavtaler, vi legger ikke ut info om han her

Kan man kjøre cab på banen ? Og må man melde seg p nå vis man bare kommer en av dagene ? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, og ja! :) cab kan ikke kjøre med passasjer, og du må skrive under på 2 avtaler dersom du skal kjøre med cab! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne Martin i gjensidige? Hva er nummeret hans?

Logg inn på sidene, står under rabattavtaler, vi legger ikke ut info om han her

Kan man kjøre cab på banen ? Og må man melde seg p nå vis man bare kommer en av dagene ? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, og ja! :) cab kan ikke kjøre med passasjer, og du må skrive under på 2 avtaler dersom du skal kjøre med cab! :)

Må vell ha kalesjen oppe evnt hardtop på regner jeg med?

Da har jeg backup banebil hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell ha kalesjen oppe evnt hardtop på regner jeg med?

Da har jeg backup banebil hehe :P

Det er lov å kjøre med cab, men ingen passasjerer, og man skal skrive en ekstra kontrakt med oss, handler veldig kort om at du er klar over hva du faktisk kjører ut på banen med ;)

Hvis man har hardtop bør man selvsagt ta denne på, og kalesjen skal selvfølgelig være på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmelding for de som ikke er medlem i ClubE30Meet er åpnet!

Pris for ikke medlemmer er :

-Banekjøring og utstilling m/premiering : 1200,-

-Utstilling m/premiering 500,-

Dersom man blir medlem og logger seg inn før registrering er prisen:

-Banekjøring og utstilling m/premering : 1000,-

-Utstilling m/premiering : 300,-

Vi har veldig mange påmeldte biler allerede, og vi begynner å fylles opp, så her er det bare å slenge seg rundt å melde seg på et BMW treff som kommer til å bli utrolig bra!

www.e30meet.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premiekategorier for E30Meet 21&22Juni 2013 er klare.

481702_466289730104921_1936154367_n.jpg

- "Peoples choice"

Her stemmer man på treffets favoritt.

1,2 og 3 plass.

- "Best in show"

Her stemmer man på den bilen man føler har gjort seg litt ekstra synlig på treffet til glede for andre.

1.Plass

-"Best original"

Her stemmer man på den BMW'en man mener er den kuleste og peneste originale på treffet.

1,2 og 3 plass.

-"Best unoriginal"

Her stemmer man på den bilen man mener er den kuleste og peneste uoriginale på treffet.

1,2 og 3 plass.

-"Coolest oldtimer"

Her stemmer man på den bilen man mener er det kuleste av biler produsert før 1983. (veteran)

1.plass.

-"Coolest Engine Sound"

Her stemmer man på bilen man mener har den kuleste motorlyden på treffet. Tips: Ta deg en tur bort til banen og lytt!

1.Plass.

-"Newcomer of the year"

Her stemmer man på årets nykommer. Gjerne en bil som har fått stor forandring fra forrige gang du så den, Eller en bil du aldri har sett på E30Meet før, som du synes er utrolig kul!

1.Plass.

Alle som deltar med bil får en stemmeseddel hver, og man stemmer en gang på hver kategori.

Instrukser følger stemmeseddelen.

Biler som er på plass begge dagene vil ha en fordel mot de som kun stiller opp en dag.

Stemmeseddelen må leveres i Info standen til E30meet på området innen kl 15.00 Lørdag 22 Juni.

Premieutdeling vil foregå ved scenen Lørdag klokken 16.00.

Vi ønsker alle lykke til! :)

-E30Meet teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som dette blir et meget bra treff, bra erstatning for gatebil for min del hvertfall :)

vurderer sterkt å melde meg på utstilling, men føler vel egentli bilen er en hellakkering unna å kunne stilles ut..

Men hadde jo vore kjekt å ta turen ned, kor mange plasser / påmeldinger det er begrenset til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som dette blir et meget bra treff, bra erstatning for gatebil for min del hvertfall :)

vurderer sterkt å melde meg på utstilling, men føler vel egentli bilen er en hellakkering unna å kunne stilles ut..

Men hadde jo vore kjekt å ta turen ned, kor mange plasser / påmeldinger det er begrenset til?

Synd at du ser slik på det, jeg har selv en E30 som absolutt trenger hel lakkering, men man kommer jo til et biltreff med det man har, folk er jo på forskjellige stadier i livet, og det er ikke alle som kan koste på en bil hellakkering, ikke bekymre deg for det! :) Målet er at man får det sosialt og gøy med den bilen man har uansett stand!

Det begynner å fylle seg opp på banekjøringa, på utstillingsdelen har vi i utgangspunktet ikke noen begrensninger på antall biler. Men hvis man ønsker å kjøre bør man melde seg på! :)

Det er 200,- i rabatt på treffet dersom man blir medlem i ClubE30meet.

www.e30meet.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...