Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Vi krysser fingrene ;)

Ja, jeg hadde en liten visjon om at vi skal stille en bra gjeng fra Haugesundsområdet. Tror nok Mr. Hylle (og mange andre) hadde satt pris på det... :)

Mye gromt på den kanten av landet, så her er det bare å pøse på! :)

Det blir et lite samarbeid med ccnR & E30meet 18&19 mai, Løå treffet og kjøring på reve dagen etterpå, så vi skal prøve å få til rekordstort oppmøte den helgen for treff i Rogaland!! :) fikk booket ferdig dette idag.

Vi jobber med å få mye foto og filmteam til denne helgen, jæren byr på sinnsyke muligheter for foto, Det er leid inn et dansk filmteam, og vi jobber litt med å få endel dyktige fotografer.

Så da ser jeg nok E28en din der først en gang, å så 2 gang på E30meet!! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir et lite samarbeid med ccnR & E30meet 18&19 mai, Løå treffet og kjøring på reve dagen etterpå, så vi skal prøve å få til rekordstort oppmøte den helgen for treff i Rogaland!! :) fikk booket ferdig dette idag.

Vi jobber med å få mye foto og filmteam til denne helgen, jæren byr på sinnsyke muligheter for foto, Det er leid inn et dansk filmteam, og vi jobber litt med å få endel dyktige fotografer.

Så da ser jeg nok E28en din der først en gang, å så 2 gang på E30meet!! ;) ;)

Du er jo en av få som har sett den som 518, du handlet jo motoren fra den - var det ikke så? ;)

Jeg kommer SELVSAGT på E28-Låven treffet, men Reve på søndagen utgår sannsynligvis - da madammen reiser på sjøen 17. mai... KANSKJE jeg får meg barnevakt på Moi, men det er usikkert...

Men gleder meg til å få se nærmere info om den helgen, Trond...

Da har jeg valgt feil dag å ha barnedåp på :evil:

Hehe, Låventreffet skulle vel egentlig ha vært 12. mai, men da hadde jeg konfirmasjon - så da endte det opp 18 mai... Jeg har nok litt skyld i det, sorry ;)

Men kan du ikke bare la madammen ta seg av det dåp-greiene da? Er jo samme greiene hver gang, ask me - I know for sure ;)

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo en av få som har sett den som 518, du handlet jo motoren fra den - var det ikke så? ;)

Jeg kommer SELVSAGT på E28-Låven treffet, men Reve på søndagen utgår sannsynligvis - da madammen reiser på sjøen 17. mai... KANSKJE jeg får meg barnevakt på Moi, men det er usikkert...

Men gleder meg til å få se nærmere info om den helgen, Trond...

Jo, stemmer det! Og sammen med det fikk jeg ca 15 minutters banning om den stakkars karen fra ålesund som trodde han solgte en rüstfrei E28, helt til den kom i dine hender.. :lol:

Jess, må prate med Hr.Tønnesen, så får vi opp et fint program etterhvert, søndagen er nok mest beregnet for oss som er litt mer gærne på banekjøring! Håper på sol og fint vær, så blir det helt kanon den helgen der!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, stemmer det! Og sammen med det fikk jeg ca 15 minutters banning om den stakkars karen fra ålesund som trodde han solgte en rüstfrei E28, helt til den kom i dine hender.. :lol:

Uffda, det var ikke meningen at du skulle få et slikt inntrykk av Pedi'en... Sorry! :oops:

Får ta det igjen, og rette opp i det ved neste anledning - jeg er ikke så værst, tross alt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt er din feil Pedi hehe... pleier å få med meg loka treff, men det kan ikke alltid klaffe. Bør nok delta når første fødte skal få seg et navn, ellers så blir det nok lite bil fremover hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå skal vi se..... :)

En ting jeg kom på, hvordan måles støyen, eksakt? Typ : Max 100db 1m bak bilen, 0.5m fra bakken ved 4000rpm? (Hva nå talla skal være)

Greit å være ute i GOD tid med å ta en støymåling i fall noe må bygges om.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå skal vi se..... :)

En ting jeg kom på, hvordan måles støyen, eksakt? Typ : Max 100db 1m bak bilen, 0.5m fra bakken ved 4000rpm? (Hva nå talla skal være)

Greit å være ute i GOD tid med å ta en støymåling i fall noe må bygges om.. :)

Skal vel måles på grus og 4000 rpm bak på sia av eksosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen starter ivaffall (og er kjørbar) :P

spørs hvor mye kødd det blir å få haltechen opp og gå :)

men burde vell klare det på nesten 3mnd

ang prøveskilt, de spør ikke hvor (og skriver ikke) man skal kjøre lenger, så er bare å ha prøveskilt så erre greit da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...