Cbrooen Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Regner med det blir lagd noen bra filmer fra treffet... Men om noen hadde hatt en sånn jeg linker til liggende hjemme må de ta med den på treffet! Eller om e30meet kan skaffe noe lignende Hadde vært rått å fått til filming på denne måten av kjøring utstilling osv. Se video http://vimeo.com/59809992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Vi hadde en sånn drone på treffet i fjor. Skulle ligge et klipp på YouTube mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Da fikk jeg rota meg til å melde meg inn jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Regner med det blir lagd noen bra filmer fra treffet...Men om noen hadde hatt en sånn jeg linker til liggende hjemme må de ta med den på treffet! Eller om e30meet kan skaffe noe lignende Hadde vært rått å fått til filming på denne måten av kjøring utstilling osv. Se video http://vimeo.com/59809992 Det kommer slik iår og, bare med enda bedre kvalitet og mer stabilisert! Så litt på video fra ifjor, skal få satt det sammen til en film etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Gleder meg fælt nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Vi har jo endel timer på banen disse to dagene, For å få litt show kunne vi satt av en time hvor vi får publikum bort i langsvingen og vi kunne kjørt en sladdekonkurranse fra gamle depo strekka, gjennom langsvingen og opp langstrekket? Kjør diskusjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg sier bare; go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Eg støtter tanken, men jeg blir nok en av dem som ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Er vi ikke lei av breisladden da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Er vi ikke lei av breisladden da ? Hva om vi setter opp kjegler langs langstrekket og gjør det vanskeligere for driftegjengen? Starter halveis i langsvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Er vi ikke lei av breisladden da ? Hva om vi setter opp kjegler langs langstrekket og gjør det vanskeligere for driftegjengen? Starter halveis i langsvingen. Da blir det jo kun for "driftegutta".. Og ikke for en vanlig bmw gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Er jo breisladd hvert 2. Heat jo Drag ala m5board.com eller ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Alltid stas med breisladd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Vil det koste noe for å komme å kikke på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Støtter drag jeg også, hadde vært morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå