e30meet Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Vi har solgt endel kalendere ikveld, men har fortsatt noen igjen, jeg regner med vi går tom iløpet av bare noen dager. Kalenderen bestilles her : www.e30meet.com/tees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Det er bra! Det ble sendt ut over 30 kalendere i morges som kommer frem til folk på mandag! Vi har fortsatt noen få igjen! så sleng deg rundt og legg inn bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Våre nettsider er under oppgradering, de er klare på mandag, og da kommer også datoene for neste års treff! www.e30meet.com I mellomtiden kan man jo svippe innom facebook siden vår! www.facebook.com/e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvordan blir det med dato? Ble det ikke sagt mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvordan blir det med dato? Ble det ikke sagt mandag? Kanskje vi legger det ut på lørdag eller søndag, MEn det står uansett på de nye nettsidene våre mandag! Det er litt småting vi må fikse før vi kan legge det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 fikk kalenderen i posten i dag, med koseligt kort å alt. mye bra e30 å se på gleder meg til sommer å e30meet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Fikk kalenderen i dag jeg også! utrolig kult at min e30 var med sammen med de 11 andre råe e30 ene! Men litt info om vær bil på vær måned hadde vært på sin plass synes jeg og ikke minst alle burde fått navnet sitt på bilde av bilen sin, noen hadde fått det, noen hadde ikke...men dette er kansje noe dere kan rette opp i vis dere skal lage flere!? Men ellers en bra kalender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Fikk kalenderen i dag jeg også! utrolig kult at min e30 var med sammen med de 11 andre råe e30 ene! Men litt info om vær bil på vær måned hadde vært på sin plass synes jeg og ikke minst alle burde fått navnet sitt på bilde av bilen sin, noen hadde fått det, noen hadde ikke...men dette er kansje noe dere kan rette opp i vis dere skal lage flere!? Men ellers en bra kalender! Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på, da har vi også god tid til å lage kalenderen, ble brått med tid iår! Men håper kalenderen var fin iallefall, selv er vi veldig fornøyd med kvaliteten på papiret og bildene! Håper også at alle kalenderene kom trygt frem i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på, God ide, men navn på eier sammen med bildet bør gjerne være noe eier selv sier definitivt ja til, siden det kan gi uærlige sjeler et signal om hvem som har grom bil som er verd å stjele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på, God ide, men navn på eier sammen med bildet bør gjerne være noe eier selv sier definitivt ja til, siden det kan gi uærlige sjeler et signal om hvem som har grom bil som er verd å stjele. Selvsagt! Det har vel heller ikke vært praktisert at navn på eier står i bildene, Men hvis man ønsker det så skal det jo helt klart være mulig. På en annen side prøvde vi å lage en clean kalender iår, og det tror jeg vi lykkes med. Det er forøvrig fortsatt noen få kalendere igjen, de kan kjøpes på nettsidene våre når de åpner igjen på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Fikk min i dag og! Smuud kalender og fett at det var bilde av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 bah! er på sjøen, ikke fått sett kalenderen enda, spent på å se hvilke biler/ bilder som er med. Blir morro å kome hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 fikk min kalender og t shorte, råe biler, skal stelle min e30 ferdig i stand i løpet av våren og sommern 2013 slik at den forhåpentligvis blir en verdig kalender babe i utgave for 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Min kalender har også kommet seg på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå