Nytern Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Verdens raskeste E87 116i? 2007mod, altså facelift med 6-trinns kasse, andre fangere og lykter. Km-stand 85.000km. Fulgt alle servicer, i mitt eie har den også fått oljeskift hver 10k km. Ingen unoter, purrer som en fornøyd pusekatt uten noen form for ulyder. Bilen er rimelig ribbet for utstyr, veier kun 1245kg. Oppgraderinger: Bilstein B8 dempere Ac Schnitzer fjører (progressive) EBC red/yellowstuff klosser f/b 225/40-18 Toyo R888 på 18x8.5" CSL replicaer fra GS 205/55-16 Nordman RS piggfrie på stålfelger Antikrengestag fra E92 M3 Fjernet CDV Performance frontfanger (Bedre bremsekjøling) Performance nyrer Performance antenne av alle ting Skvettlapper Såkalt weighted M-girkule i skinn fra E46 M3 Håndbrekkshåndtak i skinn Defa smartstart (2-veis fjernkontroll) motorvarmer med 2100w vifte type slim Sikkert noe jeg har glemt, fører det opp etterhvert som jeg kommer på det. Prosjekttråd: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=179822 Har dessuten byttet endel slitedeler som strengt tatt ikke var slitt, men jeg liker å være føre var.. Kvitteringsperm medfølger. Bilen er ok i lakken (noen merker har den etter 85k km men ingenting graverende), selvfølgelig rustfri og ser generelt veldig bra ut! Skiller seg godt ut i mengden. Jeg vil beskrive bilen som en krysning mellom hverdagsbrukis og læresegkjørepåbane bil. Pris: 149.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Bytte i en Mercedes W211 Avantgarde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Hei! Er ikke interessert i bytte dessverre, salg som gjelder Takk for tilbudet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Enda ikke fått putta den på Finn.. Kan selges noe billigere hvis kjøper tar på seg kostnader med service selv.. Skal ha service om ca 1500km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Bilen har nå rusla 87k km, pris 159.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Ny pris 145.000. Bilen har fått nytt batteri, Sonnak Powerline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Mye bil for pengene gitt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Tusen takk! Dette er mye bil for pengene ja, selges billig da jeg skal på bilferie og har funnet meg en E38 for formålet. Jeg er 191cm, 1-serien blir litt liten når man skal kjøre veldig langt. Legger den ut på Finn over helga, hadde ett håp om å huke tak i en kjøper her for 145k.. På Finn blir prisen 149. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå