kioskern Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Min 325, har gjort en del med bilen men tar gjerne imot tips osv vurderer og bygge turbo på den til sommern også blir oppdatert senere, vil gjerne ha deres mening om biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Bytt front, blir så mye penere med m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Bytt front, blir så mye penere med m3 front +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Bytt front, blir så mye penere med m3 front +1 +2 gå for sideskjørt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ny front i første omgang! M-lister er heller ikke feil:) noe mere senk forran så er du i mål:) Morsom farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kioskern Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 er helt enig med e36 m3 framme, skal se hva jeg får tak i, tror jeg venter med mer senk til etter vintern da den kan bli ganske grum i nordnorge ja artig farge, får mange blikk når jeg er ute og tuter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ny front i første omgang! M-lister er heller ikke feil:) noe mere senk forran så er du i mål:) Morsom farge:) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Alt som er nevnt over, + mørke felger! Sorte eller mørkegrå, står bra til den orange fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kioskern Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 tenkte jeg skulle få di felga som er på matt svart kansje, i og med at det er en del mattsvarte detaljer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kioskern Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 slik såg den ut for et par uker siden da jeg fikk bilen, vil si den begynner og ta seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Har sett denne ute på autodb nå Ville byttet til m3 front, ny facelift grill, m3 lister og m3-sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 stilig farge... gå for M3 GT front.. helt værst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå