Marionette Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Hei, jeg sliter litt med håndbrekket på min e34 Har nettopp byttet alt av innmat og nye wire'e. Men plages med å få brekket til å ta skikkelig. Har strammet opp med hjulet på slik at det akkurat tar litt og strammet opp litt på wire, men får veldig liten respons når jeg drar i brekket. Greier ikke å låse hjulene litt engang. Har nullstillt og prøvd samme metode flere ganger uten noe stor suksess Dette er jo en veldig enkel mekanikk så hva er det jeg gjør galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Helt nye band må slites litt til for å få full effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Det er jeg forsåvidt klar over , men kan ikke huske at det var så mye om å gjøre når jeg gjorde dette på min gamle e30, som fårsåvidt har nøyaktig samme konseptet. Måtte stille av slik at dem ikke hang alt for mye på, men da har de veldig liten effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 du får prøve å stramme mer. først nede i trommelen og deretter ved håndbrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 har du gamle bremseskiver? som regel blir nye bremsesko aldri å ta på gamle skiver di er rett og slett for glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Prøvde å stramme såpass mye at hjule hang ganske kraftig på, men det var fortsatt liten respons på å dra i brekke. Slik virker det som det er hele veien uansett hvor slakt/stramt det er. Det er veldig liten forskjell mellom brekke nede å brekke oppe Skivene er relativt nye, ikke så gamle at det skulle lage noe fuss :S Er på havet nå så kan ikke se mer på det før om et par uker, men takk for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Jeg tipper wiren ligger galt inne i bilen. Dvs. at den bommer på halvmånen den skal ligge rundt. Du kan se streken mellom mutteren og wiren her, at den passerer en halvmåne. Dersom du bommer på denne blir bremsevirkningen dårlig. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... control-2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå