Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Grattis med grom bil! Handlet meg en m5 touring selv i helga, så følger med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Syykt pent! Pøs på med flere bilder;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Og angående den effektøkningen med den chippen du har, trur jeg bare ville droppet å nevnt det, blir for dumt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Og angående den effektøkningen med den chippen du har, trur jeg bare ville droppet å nevnt det, blir for dumt;) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Gratulerer med syykt grom bil. Har sikla mye på denne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 grom bil, litt mer senk så blir den perfekt litt morsomt at den er nesten helt lik min gamle m5 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Grom denne her ja. Felgene er noe av det råeste jeg har sett! Ble bra bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Fint med gode tilbakemeldinger! Bilen får mye oppmerksomhet og kommentarer, og det er jo alltid gøy! Det blir å holde den vedlike, også er det litt småfiks som må gjøres. Lakken kunne vært bedre, så sikler etter en hellakkering.. Men det blir nok på lengre sikt Kommer nok en runde til med bilder om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Du var ikke tilfeldigvis ved Bilia på økern igår du? sånn i 5-tiden? så en meget lik bil her igår serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Nope, var nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 hmm... montro hvem det var da uansett en veldig pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Ja, det lurer jeg på og! hehe Jo, takk skal du ha! I morgen blir det en tur til GS å handle litt. Service og litt småfiks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 nydelig M5, er noe eget me de M5 stasjonsvognene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Enig! Da har jeg fått tatt en oljeservice på den. Kjørte på med Castrol sin 10w-60 Racing! Var Agip på den tidligere, men lettere for meg å få tak i Castrol for en billig penge Nullstilte serviceindikatoren. Også prøvde jeg og få skiftet fra tysk til engelsk språk i instrumentet, men fikk det ikke helt til.. Noen tips? Googlet litt, og det jeg fant fungerte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 for å skifte språk, tenning på, hold inne den høyre pinnen i instrumentclusteret til du kommer til det språket du foretrekker, tar litt tid før det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå