Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Reef89, flott tråd! har akkurat rullet min første BMW inn i garasjen!!! fikk den i går 7.11, kvitta meg med MB.. håper detta blir bra! sålangt er jeg imponert!! har du fått og prøvd den 6. pæra? den ser jo konge ut hvilken butikk kan dem kjøpes i

BMWBørge :-)

2011 F10 520d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Reef89, flott tråd! har akkurat rullet min første BMW inn i garasjen!!! fikk den i går 7.11, kvitta meg med MB.. håper detta blir bra! sålangt er jeg imponert!! har du fått og prøvd den 6. pæra? den ser jo konge ut hvilken butikk kan dem kjøpes i

BMWBørge :-)

2011 F10 520d

Takk for det og velkommen i BMW verden, når du først er kommet der forlater du den aldri :)

Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer ;) Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer ;) Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen :)

Flott om du kan ta et bilde mens du monterer med 7,5w i ene lykta og 20w i andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer ;) Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen :)

Flott om du kan ta et bilde mens du monterer med 7,5w i ene lykta og 20w i andre! :)

Ja skal ta før og etter bilder og med en av hvær ;)

Tror ikke de skal være så lang unna nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ønsker Burgertuning sine LED pærer for E90 ++ har jeg ett sett (kun prøvemonterte før jeg solgte bilen) til salgs for en billig penge. Fungerer f.eks på LCI halogen lykter. Bare send meg PM. (Om dette er spam så sletter jeg posten...).

Har sendt deg pm ;)

Mine 10 watts led fra ebay rauk etter maks 3 månar. Først den eine og ei veke seinare den andre. Skikkelig crap med andre ord. I tillegg blinka dei ved oppstart. (Det var forøvrig kanske tøft synst eg :D ) Det var ikkje feilmelding og lyset var egentlig bra, men synd med kvaliteten.

Eg klarte ikkje finne anbefalte led-pærer til angel eyes'a til e90/e91 2006?? Altså ikkje h8 om eg ikkje tar helt feil. Vil har så sterke som mulig! Takkar om trådstartar har nokre tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...